09 sierpnia 2007

Mirabeelkowa edycja wędrujacych albumów ;)

Wpadłam na pomysł, że skoro wędrujące albumy stały sie takie popularne to może zrobię własną edycję? Myślę, że zasady większości są znane :) Jeśli nie to proszę o pytania w komentarzach. Tematyka dowolna, głównie chodzi o wspaniałą zabawę! Chciałabym, żeby udział wzieły również osoby z zagranicy jeśli będą miały na to ochotę,
liczę oczywiście na Pstryczki,wszystkie SZtuknięte oraz wszystkich którzy
zagladają na mojego bloga i maja ochote na świetną zabawę!
Lista jest otwarta do końca sierpnia :)
Chętnych proszę o emaila lub informacje w komentarzach.

Nie mylić z poniższym postem dotyczacym edycji Pstryczkowej!

10 komentarzy:

  1. Ja chcę, ja chcę. Mnie weź, mnie weź ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirabeel świetny pomysł!
    Wprawdzie już w jednej Akcji Wędrujących Albumów biorę udział!
    Lecz mam za sobą już pierwszy Album z I Edycji Pstryczka!
    Świetna zabawa a i nawet sposób na wyciszenie się przy takiej miłej pracy!
    Więc Ja bardzo chętnie się piszę?

    OdpowiedzUsuń
  3. no to dwie osoby juz mamy!! czekamy na nastepne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero się zalogowałam i mój wcześniej napisany komentarz gdzieś niknął więc piszę jeszcze raz. Jestem dopiero początkująca jeżeli chodzi o scrapbooking od niedawna podziwiam Twoje prace. Są przecudowne. Jestem ciekawa na czym dokładnie polega ta pstryczkowa edycja i kto moż wziąć w niej udział?
    Czy mogłabym prosić Cię o maila na mój adres mammamisia@wp.pl bo gdy chciałam kilkakrotnie do Ciebie napisać jakieś dziwne rzeczy mi wyskakiwały. Pozdrawiam Cię cieplutko sierpniowo późno - wieczorową porą!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sie zapisuje!Bbiore udział juz w takiej zabawie! Jest fantastyczna! tyle frajdy, ze hej!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez chetnie sie zapisze, jezeli jeszcze mozna :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też chętnie się wpiszę - to będzie mój debiut :)
    pozdrawiam Cię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkich na bierząco dopisuje do listy, jest już 11 osob :D

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeszcze mnie zapisz :) Bardzo proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. też się chętnie dopiszę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)