26 października 2007

...

A tak wygląda z góry, mam nadzieję, że wszystko dokładnie widać w jaki sposób są przyklejone kart do grzbietu.



Albumik już prawie skończony...



Zdjęcie jest kiepskie ( coś mi aparat strajkował i dlatego też tak mało zdjęć obrazujących powstawanie "maluszka") ale chodzi o to, że przyklejając karty do grzbietu zakleiłam wcześniej zrobione w nim dziurki i teraz trzeba znowu sie pomęczyć i zrobić dziurki, ale przynajmniej będzie równiutko ;)



Na koniec przygotowywujemy tagi- 6 szt, muszą być takiej wielkości, żeby zmieściły sie do kieszonek 6x6cm i dwa mniejsze 6x5 cm ( do kieszonek na okładce), zaokraglamy brzegi ( można użyc specjalnego dziurkacza lub nożyczek, ja o nożyczkach zapominam jeśli chcę mieć takie malutkie zaokrąglenie i używam wtedy zakrętki od konturówki a później zwyczajnie wycinam), Dziurkaczem wycinamy odpowiednią ilość kwiatuszków, czyli 12




W każdym tagu i każdym kwiatuszku robimy dziurkę, kwiatuszki naklejamy na tagi z dwóch stron, w ten sam sposób można wzmocnić dziurki, używają np kwiatuszków zamiast oczek nitowych.


Tagi wkładamy do kieszonek i grzbiet spinami kółkami lub związujemy sznureczkiem i albumik gotowy :D Miłej i owocnej pracy, jeśli pojawią się jakiekolwiek pytania, proszę umieszczać pod wątkiem w komentarzach. Dziekuję za uwagę ;)

8 komentarzy:

  1. kursik jest super ;) dzienkowac bardzo :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super kursik :)
    Wszystko jasno i klarownie wytłumaczone... Brawo :)!!!

    Mirabelka, a gdzie ja mogę zaopatrzyć się w takie kółka do spięcia? bindowanie fajna sprawa, ale kółek jeszcze nie używałam.

    Podasz namiary?
    Please :)

    OdpowiedzUsuń
  3. REWELACYJNY KURSIK!! No i już wiem czym wypełnię dzisiejszy wieczór - bynajmniej nie filmem na co liczył mąż - robię takie małe cudeńko! Bardziej klarownie by chyba tego nikt nie wytłumaczył. Dziękuje ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sie ciesze ze kursik sie podoba a tym bardziej ze sie przydal :D
    Anonimowa,kółka mozesz kupic u Ady (link na blogu) albo takie mniejsze w kaj ozdob raj, w swiecie pasji tez sa chyba, do wszystkich sklepow gdzie robie zakupy sa linki na blogu wiec zapraszam do klikania na nie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze świetny ten kurs, mam nawet pomysł co zrobić z takim albumem i chociaż mama ma urodziny dopiero za miesiąc chyba sobie zrobię na zapas...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kursik, ale tez świetny pomysł z zabezpieczaniem dziureczek kwiatuszkiem, nie znałam tego i strasznie mi się spodobało. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wspaniały, czytelny kurs i podsunięcie doskonałego pomysłu!!

    OdpowiedzUsuń
  8. I to się nazywa kurs! Super pokazane i opisane. Dziękuję =p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)