28 października 2007

HO HO HO idą świeta...







7 komentarzy:

  1. Wszystkie śliczne! Takie delikatne i stonowane! Ahhh - jak sympatycznie poczuć świąteczny klimat w taki poniedziałkowy, nie-za-ładny poranek :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki! Bardzo mi się podobają. Oj, chyba muszę też już o świętach pomyśleć...

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę, kupiłam ten sam zestaw papierów, ale jeszcze nie dotarł. Przynajmniej na Twoich kartkach widzę, że jest ładny ;). Śliczne i wesołe karteczki! Bardzo mi sie podobają! Ja już też zaczęłam, na razie w innym stylu...bo czekam na te papiery a jak dotrą, to mam nadzieję, że Cię nie splagiatuję niechcący...Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  4. hohoho, jakie piękne i niebanalne karteczki!!! :) idę jeszcze popodziwiać...

    OdpowiedzUsuń
  5. dokładnie niebanalne i śliczne te karteczki i bardzo wesoło i ciepło sięprezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudowne, Aga jesteś niesamowita :)
    Ewa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)