26 października 2007

Takie dwa cudaczki dzisiaj zrobiłam...:)

Na podstawie jednego z nich przygotowałam kursik, i ten maluszek zostanie rozlosowany pośród osób które zostawiły komentarz pod odpowiednim postem ;D, Drugi albo zatrzymam, albo zostanie przygarnięty przez kogoś...albo zwyczajnie pójdzie na sprzedaż :D Jutro zrobie lepsze jakościowo zdjęcia ( te były robione podczas zachodu słońca co widać zresztą). Pokazuję że zrobiłam :P 


Ten jest z shaker boxem na okładce, przeznaczony na sprzedaż
...a może zatrzymam?

 




Ten kursikowy zostanie podarowany wylosowanej osobie :D losowanie jutro, może jeszcze ktoś chce sie dopisać do listy, osobę która anonimowo wpisała komentarz proszę o ujawnienie się 
w odpowiednim miejscu :P
 

Kursik ukaże się wieczorem, jak tylko uporam się ze zdjęciami, proszę o cierpliwość ;)
 

4 komentarze:

  1. śliczne te malizny,w życiu nie powiedziałabym,że on taki malusi jest,śliczne są

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne sliczne mogę tak bez konca twoje prace powalają mnie i takie słodkie a twoja kreatywność tylko gratulować a co ja będe słodzic wszyscy wiemy ze jak mirabeelka cosik wyczaruje to oczka cieszą .
    ewelina

    OdpowiedzUsuń
  3. achy i chy ;) jakie te maleństwa cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mirabelciu cuda robisz!!!
    Ten maluszek jest przesliczny!!!
    kolory i papier w biedrony jest sliczny!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)