11 listopada 2007

Wybrane weekendowe kartki ;)





7 komentarzy:

  1. baaardzo fajne - szczegolnie mi sie podobaja bombki, ktore zainspirowaly mnie do poeksperymentowania, ale w innych kolorach i inny uklad :).
    I ta z zagietka tez jest kapitalna... bede probowac! Zapewne na niebiesko i ze sniezynkami, bo to moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja mam prośbę - czy mogę skorzystać z pomysłu tej kartki z trzema bombkami? Strasznie mi się ona podoba...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tores, prosze bardzo, to miłe że pytasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ech, spróbowałam i średnio wyszło... muszę jeszcze nad tą karteczką popracować, wtedy pokażę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zrobiłam. Tutaj można zobaczyć: http://www.kaczuszka.net/forum/kartki/gwiazdkowa.jpg

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)