27 listopada 2007

Cekiny już były, teraz koraliki ;D





Koraliki są przyszywane :D

9 komentarzy:

  1. ślicznie!!!
    nie jestem pewna, ale chyba widzę, że koraliczki są ręcznie przyszywane, nie klejone, no nie?!
    wielkie brawa, bardzo dużo misternej roboty!!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło! Ech, mnie to by sie nie chciało...dlatego podziwiam szczególnie, a efekt piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te koraliki wyglądają... pysznie! Bo kojarzą mi się z kuleczkami smakowitego granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne i rewelacyjny pomysl z tymi koralikami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam takie glupie pytanie: na jakim formacie robisz te kartki Mirabeel ? :) Bo nie jestem pewna, a na zdjeciu to jakos wszystko sie czesto wieksze wydaje ;p E.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje Wam bardzo!! E. kartki najczęściej robię 10x15

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne
    aduchna pozdrawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. BEAUTIFUL!! Love the paper and the details!!

    OdpowiedzUsuń
  9. a wydawało mi się, że już się ładniejszych zrobić nie da....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)