25 listopada 2007

nowe kartki :)









12 komentarzy:

  1. ojoj. ale sliczne :D ja chce karteczke od mirabeel!
    [ta, marzenia ; p ]
    pozdrawiam, E.

    OdpowiedzUsuń
  2. a i ja na taką się piszę hehehe...przepiękne Aga...dech zapiera, moje oczy się nie mogą nadziwić ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuje!!Zakolka ty wiesz ze kartke masz gwarantowana! A E. to nie wiem kim jestes? Wyslesz adres to moze kartka bedzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kim ja jestem? hm. do tej pory sie jedynie przygladalam blogowym poczynaniom scrapperek. teraz zaczelam komentowac. ;-) moze z czasem sie bardziej rozwine i zaczne blogowac albo sie wymieniac. kto wie. ;p tymczasem nadal sie tylko przygladam i tworze sobie do szuflady.
    A z ta karteczka to tak powaznie powaznie? Bo przyznam, ze jestem tworczoscia urzeczona ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. powaznie powaznie, wyslij mi adres ;) uwielbiam swieta Bozego Narodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie zapomnę jak listonosz przyniósł mi kartkę świąteczną od Ciebie-zawsze cudne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam vintage'owy scrapbooking w Twoim wydaniu- jest najlepszy i nie ma sobie równych!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje!
    Patrisha zwlaszcza Tobie!

    OdpowiedzUsuń
  9. O jaa.. te z cekinami są przecudowne!!! :D
    Zostaję kolejną z Twoich fanek ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jej...cekinki wyglądają cudownie...Ja tez bym chciała...:)
    Ogólnie podobają mi się wszystkie twoje prace Mirabeel:):)Są takie dopracowane, przemyślane, pomysłowe.... poprostu piękne..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodanie tych cekinów to świetny pomysł, bardzo fajnie ożywiły papier.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudowne karteczki wow!!!! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)