03 listopada 2007

To zrobimy polowanie......

Nie bedę dłużej czekać bo to kwestia góra dwóch dni....poproszę o Printa z 006666, pierwsza osoba od której dostanę meila z rzutem z ekranu dostanie 
niespodziankęw okolicach 6 grudnia :) 
Dla osób, które nie wiedzą jak zrobić zrzut z ekranu:

wystarczy wcisnąć na klawiaturze klawisz Print Scrn ( zapamiętuje aktualny wygląd pulpitu) , następnie w jakimkolwiek programie graficznym i chyba też tekstowym ( nie jestem pewna) otwieramy nowy dokument wciskamy Ctrl+V i już gotowe, 
zapisujemy jako jpg i wysylamy na : mirabeel@o2.pl 

No i myślę, że będa jakieś pocieszacze ;)

Życzę udanego polowania ;D

3 komentarze:

  1. jA BYM WYSŁAŁA, ALE NIC A NIC NIE CZAJE O CO CHODZI, WIEC WIADOMO. pOZDRAWIAM NIEDZIELNIE!!!UHK

    OdpowiedzUsuń
  2. byłam anonimowa, poniewaz nie widzialam potrzeby logowania się, nie wiedziałam że żeby napisać komentarz muszę być zalogowana. A pisałam tylko 2 razy i za każdym razem pytałam się o te wypukłe kropeczki:) ale już jestem zalogowana, specjalnie dla Ciebie, bo bardzo Cię podziwiam. Dzięki za informację:)
    No i oczywiście będę polowała.. nie wiem co z tego wyjdzie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Xiazka, dziekuje! nie musialas sie logowac, wystarczylo podpisac komentarz ;) i zycze udanego polowania. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)