01 grudnia 2007

W międzyczasie....powstał notesik ;)



10 komentarzy:

  1. Ależ eksplozja kolorów!
    Poprawia humor.

    OdpowiedzUsuń
  2. ko-ro-ro-wo ;P Skad wy bierzecie czas na to wszystko ? : ) Jak ja bym sie chciala zmobilizowac ... E.

    OdpowiedzUsuń
  3. O jejku! Normalnie wiosny mi się chce! Mirabeel nie katuj takim cudeńkiem, no nie mogę po prostu...kocham kolory...a za oknem tylko szaro i buro...normalnie jak patrzę na to cudo to mi się gęba uśmiecha od ucha do ucha i przywołuje najcieplejsze myśli.
    Dzięki za ten ciepły powiew.
    Pozdrawiam kolorowo ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny pomysł na ten papier kwiatowo-szalony.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny!!! cieplutko się robi od patrzenia :)

    k_maja

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorowy zawrót głowy ;P Bombastyczny notesik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki boski!!
    kolory mnie zabiły- takie optymistyczne :)
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. jest piękny i rzeczywiscie taki wiosenny powiew czuc od niego i jeszcze raz ślicznie dziękuję,ty wiesz już za co:):*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te twoje kolorowe prace, takie wesołe i od razu humor się poprawia:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny notesik, po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)