18 stycznia 2008









4 komentarze:

  1. Ekhm...bez dwóch zdań pisze się u Ciebie na kurs "składaka", bo naprawdę warto! :)
    Rozwalasz mnie Aguś tymi pięknościami, świetnie łączysz papiery i nie dajesz za dużo dodatków (co ja, niestety mam w zwyczaju ;) Dlatego taką przyjemność sprawia ich oglądanie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekuje! A co do skladaka to jest bardzo latwy do wykonania i co najwazniejsze nie potrzeba duzej ilosci papieru! 20 min i zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, dałaś mi do myślenia tym składakiem :) Może faktycznie podejmę wyzwanie i spróbuję coś sklecić...potrafisz zmobilizować :)
    Dziękuję Ci za wszystkie te cudowne doznania, których jestem świadkiem (i cichym udziałowcem ;) na Twoim blogu.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piekny kolejny składaczek,jak i poprzednie cudny:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)