09 stycznia 2008

Licznik....

 Mam do oddania alfabet naklejki Basic Grey ;D ...ale nie tak łatwo oddam ;) 
Otrzyma je osoba, która pierwsza przyśle do mnie maila 
( mirabeel@o2.pl)
 z zrzutem ekranu z widocznym licznikiem 15000. 
Do wyboru alfabet w kolorach zieleń+bordo lub różowy+ pomarańcz ;D

DOROTA gratuluje!!
Dorota przekazuje swoja wygraną osobie która była druga  i do tej pory nie wygrała a tą osobą jest Madzia.
Dorota to bardzo miłe z Twojej strony :* buziak wielki!

MADZIA i DOROTA prosze o info jaki kolorek alfabetu wybieracie. Nie ma tak dobrze....hahahha 


8 komentarzy:

  1. chyba zaspałam, bo u mnie jest 1501:)

    OdpowiedzUsuń
  2. tzn. 15001, ech, chyba jeszcze śpię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja wysłałam na maila gazetowego, bo nie wiedziałam na jaki adres wysłać 15000...no , ale chyba i tak sie spóźniłam...

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak, gazetowy działa kiedy chce....nie dostałam maila od Ciebie :( ale moj email byl podany w poscie ;) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. hyhy, no to ja ślepa jestem Mirabeelko, bo ja adresu nie widziałam (przynajmniej wcześniej nie widziałam), z wrażenia coś mi się pokiełbasiło, No a maila mam wysłanego o 9.38, ale ciesze, sie, że dziewczyny wygrały. Jakby co spróbuje jeszcze kiedyś, coś...
    a i tak wole oglądać Twoje piękne prace, bo mogę swe oczka nacieszyć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję
    dorocie-pierwszego miejsca:)
    Dziękuję ,że postanowiła podzielic się nagrodą ze mną -to bardzo miłe z Twojej strony :))))


    Ależ się cieszę !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. ojeja, znów nie zdążyłam :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)