19 stycznia 2008

Scrapy do wędrującego albumu...a czyjego? tego nie napiszę ;)







8 komentarzy:

  1. ...no nie, znowu coś superowego ;o)
    jak Ty to robisz Aga, że takie śliczne rzeczy tworzysz??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojoj, widzę zdjęcia plus Twoja oprawa. No efekt powalający!!! Pięknie Aga...ileż Ci można słodzić, nie mdli Cię? Zrób coś takiego, żeby można było pokręcić nosem ;) skończył mi się zasób słów, żeby wyrazić mój zachwyt nad tym co tworzysz i nam pokazujesz...
    widzę, że urlop się przydał, bo teraz ruszyłaś z kopyta, aż wióry lecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziekuje Wam bardzo! :* Nowalinka...no nawet jak mi sie wydaje ze zrobilam cos niezbyt fajnego to Wy mi tu slodzicie...:D pokazuje wszystkie moje pace nic nie chowam po katach...hhaha i chyba nareszcie nastapil przelom i zaczne scrapowac ze zdjeciami, no przynajmniej dla siebie i dzieci, najwyzszy czas nadrobic zaleglosci :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Agnieszka robisz Śliczne scrapy, a to pierwsze zdjęcie przypomina mi oś. Kaliny .... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. a co Wy Kobity...nie wierzycie we własne siły??? tylko Agnieszka umie robic albumy, kartki i scrapy??
    do roboty!!! pokażcie, że też potraficie!!! ;-))))))))

    ta Czarodziejka faktycznie robi niesamowite rzeczy;-))))

    OdpowiedzUsuń
  6. dziekuje Wam bardzo!
    Barbarella bo to jest Kaliny! ;D Przystanek 75 obok Syriusza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne karteczki,będą napewno niesamowitą pamiątką dla tej osoby:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)