08 stycznia 2008

Spotkanie scrapowe?? :D

Może jakieś spotkanie scrapowe w Krakowie/ Nowa Huta?? ewentualnie okolice Krakowa? Zanim zajmę się poszukiwaniem dogodnego miejsca spotkania, chciałabym wiedziec czy ktoś byłby chętny? ( prosze o o wpisy w komentarzach ;) Mam na myśli spotkanie towarzysko- scrapowe, pogaduszki i wymiana doświadczeń scrapowych. oczywiście przy okazji może jakiś mały scrapik się zrobi?... może nawet albumik, służę radą i pomocą ;) Termin styczeń/luty. :D

Informacje o kosztach wyślę do każdego zainteresowanego emailem.

P.S.
Osoby nie scrapujące ale zainteresowane poznaniem tej techniki będą mile widziane ;) 

18 komentarzy:

  1. ja bardzo chętnie się spotkam :) termin mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem chętna na spotkanko...okolice Krakowa (np. NH) ....bardzo mi odpowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiadomo Ja piszę się na Bank;)
    Dobrze że już jesteś;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buuuu.... tylko dla scrapujących? :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kati, zapraszam na spotkanko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tęz chętnie bym sie spotkała, chociaz mam kawałek z Tarnowa. Pzdr. Niuciorek

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie podpatrze scrapowe specjalistki w akcji :)
    Wszystko zależy od terminu spotkania. ewakram

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też chcę :-)

    tylko taka troszku "niezrzeszona" jestem :(

    ja Was już trochę znam z blogów i bardzo polubiłam

    czy znajdzie się miejsce dla nowej? wśród Was?

    pozdrawiam Mariola brydzia58

    OdpowiedzUsuń
  9. to może w pierwszy weekend lutego?

    OdpowiedzUsuń
  10. no właśnie myslalam o 2 luty lub 9 luty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja byłabym za 2.II.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja jak zwykle na samym końcu się o wszystkim dowiem co?

    OdpowiedzUsuń
  13. i ja bym była chętna :)

    bardzo bardzo :)

    tylko jelsi mozna ładnie prosi wolałabym 9.02 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no to ja sie wpisuje jeszcze raz już trochę zrzeszona ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kobietki kochane, to może jakieś konkrety, bo musze czas zaplanować :) podtrzymuję, że wolałabym 2.II, w godzinach okołopołudniowych :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)