19 stycznia 2008

Tak króciutko...

...wczoraj padł rekord unikalnych wejść na mojego bloga :D 194 osób odwiedziło to miejsce w sieci ( blog istnieje od lipca 2007 i odwiedziło go blisko 17000 osób). Takie statystyki działaja na mnie dopingująco i utwierdzają mnie w przekonaniu, że jednak warto kontynuować prowadzenie bloga, pokazywać swoje prace...robić dla Was kursy :) , cieszy mnie każdy komentarz, to że moje prace mogą być dla Was inspiracją ;D
Dziekuję Wam bardzo za bycie tutaj :D
No dobrze posłodziłam Wam i teraz skromnie proszę o oddanie głosika na tego bloga, nie zależy mi na wygranej, zgłosiłam bloga bardziej z ciekawości, niż z chęci wygrania, poza tym im wiecej osób tu zagląda tym wiecęj jest zarażonych scrapbookingiem :D I oto chyba chodzi, no nie?
Pomijam fakt, że będzie mi niezmiernie miło jeśli zagłosujecie.
I jeszcze jedna bardzo ważna sprawa! Koszt każdego SMS-a jest przeznaczony na cele charetatywne :) Więc pomóżmy dzieciakom :)

Jeśli zdecydujesz się zagłosować wyślij SMS-a o treści H01921 ( Hzero- i bez spacji) na numer: 71222

Przy okazji wspomnę, iż album wystawiony przeze mnie na aukcję WOŚP został wczoraj sprzedany, Brydzia dziękuję z całego serca! Osobiście Ci go wręczę :D

2 komentarze:

  1. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOGROMNIASTE buziole! zarażaj dalej swoją pasją bo człowiek na chwilkę zapomina o szarej rzeczywistowści tworząc takie cudeńka, a przede wszystkim oglądając Twoje prace.

    Dziękuję za "wiruska" skrapowego :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hyhy, ok Aguś, zagłosowałam na Twój blog, bo należy do moich ulubionych :) więc nie było rady ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)