09 lutego 2008





9 komentarzy:

  1. Aga, było fantastycznie! Fajnie, że podjęłaś sie organizacji :) Chociaż nie wszystkie buzie identyfikuję z nickami to miło było Was spotkać i pobyć z Wami :)
    Do zobacznia?

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilko!!!! Ja sie szczególnie ucieszyłam, że mogłysmy stanąc oko w oko! Do szybkiego zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się, że Was poznałam i dobrze, że mój syn był taki cierpliwy:-)) Mam nadzieję, że to nie ostatnie nasze spotkanie! Dziękuję, bo było wspaniale!!! Pozdrawiam wszystkich NIUCIOREK

    OdpowiedzUsuń
  4. Było poprostu superowo!!!Dziękuję,że wreszcie dane było mi poznac Was,to dla mnie sporo znaczy,dziękuję Aga....łezka mi sie puściła,miło było i mam nadzieje,że to nie ostatni raz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochane było fantastycznie i tez sie ciesze ze sie poznałyśmy!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Obejrzałam foty z wywalonym językiem (rozpoznając np. Nowalinkę:D).
    Ależ fajne to spotkanie i szkoda, że nie mogłam się wybrać.
    Dzięki za tyle fot, widać, że atmosfera była świetna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Było SUPER!!! BO Dziewczyny SĄ SUPER!!! :D
    Bawiłam sie na tym spotkaniu wyborowo, aż sie nie chciało pracować :D
    Ze śmiechu to mnie prawie brzuch rozbolał ;)
    No, ja myślę, że jeszcze się powtórzy spotkanko ;)
    Ale dużo zdjęć wrzuciłaś Aga :)
    Dziękuję za wszystko...

    OdpowiedzUsuń
  8. Było naprawdę super - dziękuję, że mogłam Was wszystkie poznać. A tyle pieknych scrap-dzieł w jednym m iejscu to prawdziwa uczta dla oka! Czuję się juz całkiem "zarażona", teraz jeszcze tylko muszę zorganizowac jakieś scrap-zakupy, nastepnie wygospodarowac duużo scrap-czasu i już :-) Jeszcze raz: DZIĘKUJĘ, zwłaszcza Organizatorce i - mam nadzieję! - do zobaczenia! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. ależ ja Wam zazdroszczę
    szkoda, że w moim mieście nie organizuje sie takich spotkań :-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)