28 lutego 2008





11 komentarzy:

  1. Piękny album!! Powinnaś zdecydowanie więcej robić albumów ze zdjęciami! Cudnie Ci to wychodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nareszcie doczekałam sie czegoś ze zdjęciami i osobistego :) .... wyszło super ... bardzo lubię Twoje przedarcia...

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmm, bardzo mi się podoba, bo teraz widać wszystko tak jak powinno być - album ze zdjęciami.
    Śliczne zdjęcia i delikatna oprawa idealnie podkreślają ich urok :D
    No, a dzieci ślicznie się prezentują na tych zdjęciach, grzechem by było nie oscrapować ich ;)
    Jestem pod wrażeniem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie, delikatnie i zimowo, na prawdę czuć zimę, taką dziecięcą ze śnieżkami.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :* Coś czuję , że zubożeje biblioteczka moich dzieci ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Małe mirabelki zalała lawina akryli!!! Brawo! Niesamowite efekty szpachli, klimatu zimowego, prawdziwa śnieżna nawałnica!
    Nowe techniki, nowe wyzwania... minimum gotowców maksimum weny artystycznej, uroku przypadku...
    Fantastyczny efekt końcowy. Gratuluje z całego serca! Może to będzie Twoja nowa droga scrapowa... pokazałaś swoje drugie, niegrzeczna 'ja' :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziw dla Mamy :) Pieknie "oskrapowałaś" Dzieciaki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko, bardzo podoba mi się ten album.
    Jest ciut inny niż pozostałe Twoje - może przez tę osobistą tematykę?
    Piękne kolory, subtelne dodatki - aż miło dla oka!
    Żałuję tylko, że nie mogę go sobie wyjąć z monitora i pooglądać na żywo.

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny... doskonale zakomponowany pięknie przetarty mistrzowsko pomazany farbami

    dużo lepiej(autentyczniej) wyglądają prace do których mamy jakiś stosunek emocjonalny...

    więcej więcej takich prac

    OdpowiedzUsuń
  10. Ewo, Agnieszko dziękuję! A takich prac będzie na pewno u mnie więcej :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)