06 lutego 2008

Czekolada....





10 komentarzy:

  1. Zawału kiedyś dostane przez Ciebie!!!!!!!!
    Ja chcę taki Album!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Marzenia ściętej Głowy prawda;))))

    OdpowiedzUsuń
  2. matko ale tą czekolada pojechałaś po bandzie..... ja też chce takkie mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie lubię czekolady,ale album prezentuje sie bardzo ladnie

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny... mam wielka ochote na ta czekoladke :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuje Wam bardzo!!! najlepsze jest to że ten papier kupiłam jako fioletowy a okazało sie że to piękny brąz, nie przepadam za brązami ale ten jest boooski! hahahah

    OdpowiedzUsuń
  6. no, jest super ten albumik

    OdpowiedzUsuń
  7. Apetyczny!
    Dostojny.
    Elegancki.
    Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  8. ooooo, jestem tą kartką zaczarowana!!!! ale apetyczna!!!! czekolada z miętą nawet!!! pycha!!!! jak after8 ;)mniam i odrobiną bitej śmietany... ;)
    i co??
    ślinię się jak Tymek , aż tak obficie!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)