29 lutego 2008

mini-album

Album 15x15, papier BG Romani :)





11 komentarzy:

  1. Śliczna różowa słodycz,jest taki cukierkowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, lubię połączenie tych odcieni różu i zieleni. Pokaż środek... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mirabeel, nie mam już słów, żeby opisywać Twoje śliczności:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!!
    Gabciu dziękuję!
    Senza fine ,środek jest skromny...motylki tylko fruwają ;)
    Lara dziękuję, zawstydzasz mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...pokazałam trochę środka...;D

    OdpowiedzUsuń
  6. That is a gorgeous mini- album!!! WOW - I am inspired!

    OdpowiedzUsuń
  7. te kropelki- rosa, jak ja je lubię, kolejne cudo!!!Podziwiam Twoje prace...

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne różowości!

    PS.Zostałaś przeze mnie ustrzelona ;) Zapraszam do zabawy, szczegóły na moim blogu: kayla.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudny ten albumik, taki bardzo dziewczęcy - napatrzeć się nie mogę. Może kiedyś będę się uśmiechać do ciebie o taki niebieski?:) Twoje prace zapierają dech, są jedyne w swoim rodzaju!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję babeczki!! :*

    Anitko, nie ma problemu możesz się uśmiechać ;), ja bardzo chętnie...

    Thank You Lesli!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczniuni! Moja córeczka Zuzia uwielbia kolor różowy i gdyby miała wybór, wybrałaby właśnie ten:-)
    Zapraszam Ciebie do zabawy blogowej a szczegóły tutaj: http://www.e-joanna.eu
    Życzę dużo pomysłów i wolnego czasu na tworzenie:-)
    Pozdrawiam cieplusieńko.
    Joanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)