18 lutego 2008

Notesik.





12 komentarzy:

  1. Śliczne wiosenne kolorki to to co lubię najbardziej :D ładniutki notes!! Widziałam też "czyściciela" ;) Ale się uśmiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow notesik jest śliczniutki! uwielbiam takie wiosenne i radosne kolorki :) szczególnie teraz gdy biało za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  3. wiosna wiosna,tu ja widac napewno,bo za oknem chyba juz nie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aga, on jest nieziemsko piekny!!!!!
    Jak łaskotki słońca po sercu.
    Aż mi się radośniej robi, gdy na niego patrzę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cała tęcza pozytywnych wibracji! Świetny, szalony, dla zwariowanej osoby :)Ja wciąż gdzieś obok takich odważnych połączeń, ale chyba niepotrzebnie~!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowny notesik!
    bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialne kolorki ! milusie i takie cieplutkie :)

    o ! pomarańczka mi sie chce ! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! Ale Wiosną zapachniało!
    Uwielbiam takie optymistyczne i żywe kolorki.
    Super notesik, dla wesołej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne,bajkowe kolorki!A ja wlasnie mysle nad notesikiem dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziś doszedł notesik, jest śliczny!! dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)