07 lutego 2008

prawie jak pomarańcza...soczysty i pełny energii skladak...;)


10 komentarzy:

  1. jest super, ten pomarańcz- naprawdę podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Lara, usunęłam zdublowane komentarze ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no i mój post tez zaginął,ale trudno
    piękny składaczek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. i kolejna "rzecz", którą bym schrupała :)
    śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. No nie mogę, pomarańcz to zupełnie nie moja bajka, a Ty go uczyniłaś tak pięknym, że nawet ja na niego łakomie okiem łypię przez to cudeńko ;)
    mniam...mniam...mniam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. hej, ja się do tej pory nie afiszowałam, ale jak bardzo mi się podobaja Twoje prace powie fakt, że każdego dnia tu zaglądam :)) zapraszam do obejrzenia moich ulepków w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaa, cudne kolory!!!!!!!
    Strasznie i okorpnie mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  8. aż chciałoby się zjeść... :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)