09 lutego 2008

Spotkanie...

Taka informacje powiesił Pan na głównych drzwiach.... i wszyscy trafili tam gdzie trzeba jak widać poniżej na zdjęciach ;D


Spotkanie było fantastyczne!!!! .....ehh to mało powiedziane! Poznałam wspaniałe roześmiane, zwariowane scraperki i chyba jednego przyszłego scrapera?? Jesteście niesamowite!!! Bardzo sie cieszę, że dotarli prawie wszyscy... 18 osób!! Zabrakło Agi.. :( ale myślę że na nastepnym Aga będzie!

dziękuję za przybycie:

Truskawce
Gabci
Marszy
Aduchnie
Kati P.
Brydzi
Chwilce
Anet
Nowalince
Kasi
Agnieszce
Rae
Kamaftut
Gizmo
Niuciorek
KitiW
Kamilci
no i ja....

Dziękuje szczególnie tym , którzy przyjechali z daleka z Warszawy, z Tarnowa z Jaworzna...itd z wrażenia zapomniałam wybaczcie :*
Mam nadzieję, że Wam też sie podobało, że sala była całkiem całkiem... ;) i ze jesteście zadowolone .... i macie ochotę na następne spotkanie? ;D

No i zapomniałam...Brydzia ciasto było wspaniało pyszne! jeśli mogę tak napisać?

11 komentarzy:

  1. ja chce!!! ja chce!!!

    że przepraszam bardzo ;-) herbata byla dobra to rozumiem, a ciasto?? ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciasto pierwsza klasa.... paluszki lizać... :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja rownież chętna,bylo super!!!Dziękuję Wam bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. następny raz - koniecznie :))))
    i sala, i ciasto i herbata no i przede wszystkim atmosfera - było fantastycznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. spotkanie było niesamowite ! było baaardzo sympatycznie i twórczo ! :)

    ogromnie sie ciesze ze mogłam poznać Cię Mirabeel :*

    noi z niecierpliwością czekam na nastepne spotkanie ;)

    a teraz ide pogladac foteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i co ja mam powiedzieć buuuuuuu jeszcze mi serce pęka, że nie mogłam przyjechać i poznać Was wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  7. I ja to samo :( Mogę tylko zgrzytać zębami, żałować , że mnie nie było i czekać do następnego razu! Ale cieszę się, że się wszystko udało i że było tak fantastycznie. Chyba jeszcze nie spotkało się tyyyle scraperek na jednej powierzchni :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Agnieszko jeszcze raz wielkie dzięki za zorganizowanie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ehh było świetnie i będzie powtórka! Dostałyście na pewno emaila!

    OdpowiedzUsuń
  10. Było GE-NIAL-NIE!!!!!!!!!
    Dzięki dziewczyny, atmosfera była super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja dotarłam do domu szczęśliwie i już w kalendarzu wpisałam nową datę :D Było super!! Dzięki Mirabeel!! Wielkie Dzięki dla wszystkich dziewczyn za cudną atmosferę!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)