31 marca 2008

30 000



Jak widać na załączonym obrazku , pierwszy mail jaki wpadł do skrzynki był od Pana Marcina :D ale w związku z tym , że o tej godzinie wpadły 3 maile ... ( dodatkowo : Mariola oraz Rzesa) to przygotuje trzy niespodzianki, ale musicie cierpliwie poczekać :) Proszę o adresy...no jedna niespodziankę doręczę osobiście :P

Buziaki dla Was wszystkich!!


Może małe polowanko...? na 30 000 :D

Czekam na maila z Print scrn, na adres : agnieszka@mirabeel.pl
Będzie drobna niespodzianka dla pierwszej osoby która prześle maila ;)
A tak przy okazji....
Dziękuję za to, że jesteście :D, że odwiedzacie mojego bloga tak często , za to że motywujecie do pracy...chociaż ostatnio pokazuje mniej scrapów :(


18 komentarzy:

  1. uuuu nie zdązylam, już 30001 jest

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja zawsze o jeden.....:( 30001 :) gratuluję Agus tak imponującej liczby wejść na stronę.... warto do Ciebie zaglądać...chocby po to żeby naładować sie pozytywną energią. Buziole :* :*

    OdpowiedzUsuń
  3. haha to nas więcej było w tym momencie :) ja też weszłam na 30001
    ale screena puściłam, a co - może nikomu nie udało się z 30000 ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się udało... Tylko nie wiem, czy jako pierwszej. Pewnie nie, bo generalnie niewiele mi się udaje.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie też się udało, ale również nie wiem czy byłam pierwsza:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uważam że warto tu zagladać :) , inspirujesz wielu ludków a jeszcze więcej wprawiasz w osłupienie swoimi dziełami :)
    Pozdrawiam stokrotka

    OdpowiedzUsuń
  7. i ja mialam 30000,ale chyba bardzo sie z wysylaniem spoznilam.

    OdpowiedzUsuń
  8. jupi wygrałam cieszę się ogromnie:)) pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. GRATULACJE!!! licznik się kręci jak szalony!!! oby tak dalej

    wygrałam !!! super!!! jestem strasznie ciekawa co za szczęściarz/a dostanie osobiście niespodziankę?? hmmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. o gratuluje i wyganym i Tobie Agnieszko tak imponujacej liczby gości!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje takiej liczby wejść!

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się niestety nie załapałam:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję Wam!! wielki buziak :* :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję Aga imponująca liczba "oglądaczy" :*

    i jeszcze chciałam napisać, że swoje dzieciaki, w albumiku filtrowym bodajże, zeskrapowałaś rewelacyjnie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)