03 marca 2008

cd





15 komentarzy:

  1. Nie dość, że jak zwykle piękne fotografie, to jeszcze tak delikatnie oprawione :)
    Aga, naprawdę robią wrażenie Twoje Rodzinne albumy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Albumik w tych pastelach i z czarno-białymi fotkami wygląda poprostu czarująco,jakby zatrzymana została na nich ta właśnie chwila-wspomnienie,piękny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne! Już od dawna mam Pani stronę w ulubionych.Oglądanie Pani dzieł(tak tak) to coś, co cieszy moje oczy.dlatego tez sama chcę spróbować- na początek gromadzę... Mam pytanie- z czego robi Pani te białe kropeczki ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Juz od dawna mam pani stronę w ulubionych.Oglądanie Pani dzieł(tak tak) to coś, co cieszy moje oczy.dlatego tez sama chcę spróbować- na początek gromadzę... Mam pytanie- z czego robi Pani te białe kropeczki ? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. PIEKNY!!
    Jestem w szoku i.... ide ogladac dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ABSOLUTNIE FANTASTYCZNY!!!
    Przewpiękny, pomysłowy, nastrojowy, urokliwy, osoisty, rodzinny.... nie mam słów!!! ABSOLUTNIE WYJĄTKOWY!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Wam wszystkim za przemiłe komentarze!

    Jolu, kropeczki robie białą konturówka Deco Art :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny album!! (zaczynam sie dołować ;P ) Niesamowicie klimatyczne zdjęcia, a do nich subtelna oprawa, .. czarujący! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  9. Aguś Twoje rodzinne albumy mają w sobie tyle ciepła i jakąś przedziwną magię ..... bardzo lubię takie prace

    fakt tez czuje sie ztłamszona.... kiedy widzę takie perełki....

    OdpowiedzUsuń
  10. Aga przepiekny jest Twój album!!! Prześliczny!!! Wszystko co wychodzi spod Twoich paluszków jest cuuudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowny album! Jak ja się cieszę, że zaczęłaś scrapować rodzinkę! Wybrałaś piękne zdjęcia do tego albumu, takie trochę tajemnicze, przez co jest jeszcze bardziej urokliwy! Pastele brudzone na czarno + czarno białe zdjęcia = strzał w 10! Piękny, piękny album!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)