12 marca 2008

Filtrujemy....album oczywiście ;)

Album powstał z okazji rzucenia wyzwania Karoli, wspominałyśmy zapomniane formy albumów....i tak oto powstał album ze zdjęciami 20 miesięcznej Alicji. Karola podjęła wyzwanie ( z czego bardzo sie cieszę ;)) i dziękuję za podjęcie wyzwania!! Jej albumik można zobaczyć u niej na blogu czyli TUTAJ :) W przeciwieństwie do Karoli, wykonanie mojego albumu zajęło mi sporo czasu i muszę przyznać, że to jednej z najbardziej pracochłonnych albumów w moim dorobku :) Wykonanie go sprawiło mi wiele radości, trochę się wyżyłam...efekt końcowy jest dla mnie zadowalający, na pewno powstanie do niego pudełko oraz będzie uzupełniony tekstami.

Wykorzystałam do niego papiery BG Periphery
Album wykonany na bazie 4 filtrów do kawy, są w nim zamieszczone głównie zdjęcia 9x13 , zdjęcia naklejone na 2mm tekturę ( jak większość dodatków) czerwoną wstążkę dodałam trochę z przekory, dla kontrastu oraz dla 'złamania' poważnych motywów na papierze.

Na okładce z tyłu widnieje napis : hand made by mama

Gdyby ktoś chciał pofiltrować...zapraszam na kurs mojego autorstwa

Rozpisałam się jak nigdy! przede mną kolejne wyzwanie tym razem rzucone w moja stronę...ale o tym w swoim czasie! życzę wszystkim przyjemnego oglądania oraz miłego popołudnia!










14 komentarzy:

  1. Zazdroszczę tego Twoim dzieciakom.. będą miały takie cudowne pamiątki z dzieciństwa... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ...Aguś zaskakujesz i zachwycasz, za każdym razem !!! uwielbiam Twoje prace a odkąd mogłam je wydotykać i zobaczyc na żywo...jeszcze bardziej. Bardzo fajne zestawienie kolorów... dodatków itd..... piękny i juz :*
    zdrowia życzę... za Agnieszki sie wzięło :*
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie wyszło! Strasznie podoba mi się pomysł z prostokątnymi 'podkładkami' na zdjęcia. Nie przepadam za filtorowymi albumami właśnie ze względu na kształt, a Ty wybrnęłaś z tego doskonale.

    No i te dodatki i szczególiki. Śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś zdecydowanie więcej pracować ze zdjęciami!! super Ci to wychodzi! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli korzystasz ze swoich zdjęć - tworzysz absolutne perełki! Doskonały charakter nadałaś fotografiom poprzez przekontrastowanie - pięknie 'dogadują' się dzięki temu z papierami albumowymi; doskonałym dodatkiem jest wesoła wstążka podkreślająca dominantę czerwieni w zdjęciach - rozgrzewa całość i nadaje jej 'dzieciowy' klimat. Cudowna i zabawna jest cała seria zdjęć z Alą...
    Kolejny raz podkreslam - scrapuj więcej dzieciaków :) każdy nowy album jest Twoim ogromnym krokiem naprzód i za każdym razem odkrywasz nowe dla siebie rewiry - nabywasz nowego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje Wam bardzo za miłe słowa!!pomiędzy zamówieniami na pewno będą powstawać rodzinne albumiki ze zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dech zapiera!kupiłam sobie filtry kilka miesięcy temu właśnie z zamiarem zalbumikowania ich, ale zupełnie o nich zapomniałam. teraz znowu mnie natchnęło! dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. marta mama Oliwierka14 marca 2008 11:58

    Cudownie Agnieszko już nie mogę doczekać się mojego albumiku Twojego autorstwa, mam nadzieję, że czymś mnie zaskoczysz. Twoje prace są rewelacyjne, bardzo zazdroszczę ci tego talentu, oh bardzo...

    OdpowiedzUsuń
  9. w tym wątku też sobie powzdycham...
    cudo, po prostu cudo; świetnie skomponowałaś całość i te wszystkie dodatki tak ze smakiem rozmieściłaś...
    Ja ten album chce koniecznie obmacać na kwietniowym spotkaniu !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mirabeel normalnie album jest obłędny... Ma świetny klimat.. i te kolory!

    Świetna praca, i widać, że dużo siebie i czasu włożyłaś w wykonanie tego filtraka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż ja mogę, wszystko zostało już powiedziane... zrobił na mnie ogromne wrażenie. Śliczny album Ali :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeden z najpiękniejszych albumów "filtrowych" jakie widziałam!!! Cudny od początku do końca.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)