18 marca 2008

Przerwa techniczna...

Dzisiaj zablokowałam bloga na kilka godzin, żeby wprowadzić zmiany w wyglądzie.
Chcę jeszcze trochę zmian...ale to już nie dzisiaj ;D Nie po tych wszystkich wiadomościach od Was :*
Bardzo wszystkim dziękuję za maile oraz wiadomości gg!!!
W międzyczasie powstał mini zestaw digi, to mój pierwszy zestaw, zrobiony od podstaw przeze mnie, kokardka oraz spinacz zrobiony na podstawie zdjęć :)
Mam nadzieję, że zmiany sie Wam spodobają nawet tym którzy pewnego koloru nie lubią ;)







17 komentarzy:

  1. Ale słodko!
    Super, mnie smakuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto mało mnie nie przyprawiłaś o zawał serca.. jak co dzień wędruje sobie po blogach a tu.. zamknięte :o
    Nowy wystrój słodziutki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. nowa szata graficzna jak najbardziej pozytywna...miło znowu tu wylądować :*
    leylani nie tylko ciebie miałaby na sumieniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany sa świetne :) ale powiem Ci, że poczułam lekkie przerazenie że nie mam dostepu do Twojego bloga ;) na szczescie wiadomość, że to tylko chwilowe zamknięcie mnie uspokoiła :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się tu pozmieniało! nie do poznania wręcz.

    OdpowiedzUsuń
  6. brakowało i to bardzo
    a nowe kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bosko! Ja jestem w tej (mniejszej?) połowie, która uwielbia róż! I w tej "większej" , która uwielbia groszki :D
    Gratulacje - z okazji nowego wystroju i z okazji pierwszego zestawu!

    OdpowiedzUsuń
  8. no ulżyło mi:) już sie obawiamłam, ze koniec spacerowania po twoim blogu. gratuluję popełnienia pierwszego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje Wam wszystkim! Przerwa była konieczna...miała być dłuższa ;D zmiany na blogu będą jeszcze nie jeden raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ....ale cudnie...(przytulas)

    OdpowiedzUsuń
  11. hej
    a ja myślałam,że na bloga będziesz wpuszczała tylko koleżanki blogowiczki,nieźle sie wystraszyłam.
    Postanowiłam nawet napisać do Ciebie maila,żebym nadal mogła zachwycać sie Twoimi pracami,tak to wyszło, że moja fascynacja papierami i skrapbookingiem zaczęła sie od Twoich prac.
    Uff,dziś już wszystko działa :)
    Pozdrawiam
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  12. Super zmiana! Ja też jestem fanem różu :-) także dla mnie stronka dużo lepsza niż wcześniej :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wyobrażam sobie Twojego zniknięcia z tego miejsca!!!!!!!!!!
    Pięknie teraz tu u Ciebie!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Zestaw Digi Fantastyczny oj już się cieszę na samą myśl że powstaną kolejne!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko jak u ciebie jest teraz pięknie !!! Nie dość, że zdjęcia twoich prac są ozdobą samą w sobie, to jeszcze taka cudna oprawa bloga !!! Bardzo mi się podoba nowa szata strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. no pewnie ze jest fantastycznie, a jak ma być u mirabeel :)))
    kochana świetny dig-zestaw i strona w końcu jest taka 'Twoja' :)
    Piękie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)