04 marca 2008

(SC)RABUNEK ;D

Qlkowa zaproponowała super zabawę pod nazwą (SC)RABUNEK., Pozwoliłam sobie żywcem skopiować zasady od Ewy :)


Oto zasady:

1. Znajomej osobie rabujemy jej fotkę
a) w postaci jpg ściągniętą z bloga, galerii lub strony www
b) w postaci odbitki foto z szuflady, albumu, tablicy nad biurkiem...
2. Robimy scrapa na komputerze lub w realu.
3. Gotowego scrapa wysyłamy mailem lub wręczamy obrabowanemu do rąk własnych (ewentualnie pocztą lub przez umyślnych).
4. Zalecane (ale nie wymagane) rabowanie osób, które mają do scrapowania dwie lewe ręce i (SC)RABUNEK dostarczy im radości.

Zachęcam wszystkie scraperki do zabawy!

A oto mój scrap ze zdjęciami z Bloga Madzi
Trochę poćwiczyłam i wyszło co wyszło ;D, pierwsze bazgrołki...nawet mi się podoba...a Wam?








6 komentarzy:

  1. Jako Zdeklarowana Kociara twierdzę, że KOT został oscrapowany wspaniale! Świetną zabawę zapodała Ewa, ja też już mam przynajmniej 2 cele do zrabowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie tera kot wyglada w tej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna zabawa!!! chciałabym żeby moje zdjęcia też ktoś oscrapował :(((
    ja też mam już cel!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie-sc(rabu )więcej bo świetnie to robisz !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)