02 marca 2008

Zastrzelony zatopiony....


Zostałam wywołana przez KAYLĘ....oraz przez AGNIESZKę więc szybko piszę:

Aby wziąć udział w zabawie należy:

1. podać linka do bloga osoby która nas ustrzeliła,

2. zacytować na swoim blogu zasady zabawy,

3. wpisać 6 nieważnych, śmiesznych rzeczy na swój temat,

4. "strzelić" do następnych 6 osób

5. uprzedzić wybrane osoby zamieszczając komentarz na ich blogu


o mnie:

1. Uwielbiam różowy, róże i kropki....i zbieram wszystkie śmieci które mogą się 'przydać' w mojej pracy, dochodzi do tego że robiąc zakupy wybieram takie produkty, które maja 'fajne' opakowanie :D

2. Namiętnie kupuje czasopisma "komputerowe" ale ich nie czytam

3. Nie oglądam tv, przez co nie wiem co sie dzieje na świecie...co dla niektórych jest niezrozumiałe, za to jestem fanką Kubusia Puchatka :D

4. Lubie porządek, ale nie w miejscu pracy 'scrapowania'...jeśli wszystko leży na swoim miejscu mam problem z tym żeby znaleźć to co akurat potrzebuję

5. Literówki...

6. to chyba najdłużej pisany post przeze mnie

ufff...

Wywołuję : Marszę, Aduchnę, Qlkową, Princi, Kropelkę oraz Chwilkę



6 komentarzy:

  1. dzisiaj również wymierzyłam do Ciebie :) szczegóły na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie!
    To mnie wrobiłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. no dziękuję bardzo... jak ja nie lubię takich łańcy\uszków... nie znam nikogo z blogiem :( kto nie zostałby już ustrzelony :)))
    napisałam 6 punktów, ale nikogo nie ustrzele, bo
    a. nie lubię łańcuszków
    b. nawet jakbym chciala to musiałabym strzelać do już zestrzelonych - bezsensu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja juz spełniłam swoja powinnosc,hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Poniewaz znam mało osob,do ktorych mogłabym zapukać ,wiec strezele też do Ciebie,przepraszam i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj zeby trafic w ustrzelenie to trzeba miec hiper szczescie. Ale komentarz katasiaczek zostawi :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)