17 kwietnia 2008

Coś dla domu :)





8 komentarzy:

  1. Wszystko pięknie tylko ten niebieski kwiat mi nie pasuje ;P Jakoś mi się gryzie z resztą :(

    OdpowiedzUsuń
  2. czy ja wiem... niebieski też pasuje do zielonego;] Mi odpowiada ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. niedość ze praktyczne to jeszcze w dodatku PIĘKNE!
    a ta koronka miód malina ;-))))

    PS. chyba sobie taką "zdziełam" w miejsce zjezdzających obrazków ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie wyszło,mnie ten niebieski kwiat sie podoba tylko gdzie są kolce?niebieski kwiat i kolce...

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi sie to podoba;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, Maryś;)
    bardzo fajny dodomownik:D

    OdpowiedzUsuń
  7. ha zgadnijcie dla czyjego domu to cudo?? :-))

    musze zrobić remont zeby sie pieknie prezentowała :-)

    "zakochana" po uszy Brydźka :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)