21 kwietnia 2008

Wyzwanie Marsza & Karola & Mirabeel.....

Pewnego dnia, wymyśliłyśmy sobie wyzwanie z dziewczynami z Karola i Marszą...a może to ja wymyśliłam, ale na pewno zostało zmodyfikowane ;) Każda z nas miała zrobić domek, stojący, z dachem, taki w którym będzie miejsce na zdjęcia. Ja miałam zrobić domek dla Karoli, Karola dla Marszy a Marsza dla mnie....i zrobiłyśmy...domkami wymieniłyśmy sie na spotkaniu :) Od Marszy dostałam obłędny domek, stoi na parapecie i cieszy moje oczy :)

Mój domek jest zrobiony na bazie tektury modelarskiej, oklejony papierem...z kalendarza z 1997 roku ;D Pamiętam, że kupiłam go wtedy ze względu na ilustracje. Trochę akryli, papier ścierny, maszyna do szycia ..... i powstał domek :) Jest malutki , mieści się w dłoni :) Mam ochotę na przynajmniej jeszcze jeden jeszcze jeden....









Takich domków jest dużo w sieci, są nawet do nabycia gotowe bazy z wyciętymi oknami , drzwiami..... Główna inspiracja : tutaj ;)

7 komentarzy:

  1. cudowny!
    uwielbiam takie rzeczy, szczególnie w wykonaniu Twoim:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boooski, zielono - różowy, cudnie obszarpany, z unikatowymi papierkami i kotem i budką lęgową i... i jest MÓJ!!! :D Postaram się go też pokazać u siebie z innej perspektywy :D
    To było świetne wyzwanie!! Dzięki Aga, mocno mnie zmobilizowałaś! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. domek jest niesamowity ! te szycia, te "zniszczenia" a jak sie na to patrzy na zywo ... wow... !!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te wasze wyzwania...co kolejne to ciekawsze :)
    A domki chyba na wszystkich zrobiły niesamowite wrażenie, no na mnie na pewno!

    Fajnie go poszarpałaś (ja dalej nie potrafię...) nadałaś mu wiosenny, żywy klimat i te papiery! Super!
    Ciesze sie, że mogłam go zobaczyć na żywo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny Wiosenny i pełen pozytywnych energii!!!!
    Dziękuje Mirabeel za to, że mogłam brać w tym udział!:*

    OdpowiedzUsuń
  6. po krakowskim spotkaniu wszystkie scraperki pewnie będą chciały sobie "strzelić" takie domki, i wcale się nie dziwię, bo to naprwdę fantastyczny pomysł !!!
    Piękny jest twój domek Agnieszko !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powaliłyście mnie na kolana tymi domkami :-) Jestem pod ogromnym wrażeniem pomysłu i pracy włożonej w ten projekt. Twój domek jest uroczy! Szkoda, że nie udało mi się go zobaczyć na żywo...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)