21 maja 2008

40 000 ??

Maugo GRATULUJę!!

no tak...
będą pocieszacze dla osób których maile wpadły w następującej kolejności do mojej skrzynki...wszystkie z Printem 40 000 ;)...ale proszę o cierpliwość :)

  • Xiazka
  • Rudlis
  • Kathrin (:*)
  • Nowalinka
  • Chwilka
  • Kamila S.
  • Paulina
  • Kasia H.
  • Abrakadabra





Udało mi sie złapać ;D czekam na maile :) Dziękuje Wam bardzo!!


Jeśli macie ochotę na zabawę to już tradycyjnie poproszę o print scrn ze stanem licznika 40 000 ;D

Print Scrn robimy w następujący sposób:
  • Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scrn, komputer wtedy zapamieta aktualny obraz wyświetlany na monitorze, czyli stan licznika na blogu
  • następnie, otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym
  • naciskamy równocześnie CTRL+V, obraz zostanie wklejony
  • zapisujemy jako plik np: jpg
  • wysyłamy jako załącznik do maila na podany niżej adres
  • Powodzenia :)



Pierwsza osoba, która wyśle emaila na adres: agnieszka@mirabeel.pl wygrywa drobiazg wykonany przeze mnie ;)


18 komentarzy:

  1. Witaj właśnie wysłałam maila choć pewnie nie będę pierwsza ale fajna zabawe wymysliłaś!!!
    Pozdrawiam Kasia mama Patryka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziwne bo u mnie dalej 77 koncowka :(

    Maugo

    OdpowiedzUsuń
  3. Mail wyslany ufff... Godzina pilnowania ponad :) Ale chyba druga jestem :/

    Maugo

    OdpowiedzUsuń
  4. juz wyslalam ale czy sie uda-zobaczymy kto bedzie pierwszy- Mirabel:pozdrawiam i
    Dzieki za zabawe!
    Kathrin

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygralam?

    Maugo

    OdpowiedzUsuń
  6. noooo! Maugo wygrałaś! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. haha, a nas bidulki pocieszysz Aguś? ;)
    Wystarczy jak mnie uściskasz na spotkaniu! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ emocje :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. nooo tak mi serce waliło! :D mało brakowało... gdyby nie ten mój powolny internet... ;)
    Gratulacje Maugo :)
    Hehehe ale był wyścig :))

    OdpowiedzUsuń
  10. to se nazywa super firma hihihi
    nawet dla reszty pocieszacze są ale dla nas już zrobiłas za wile
    pozdrawiam Kasia H.

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja sie strasznie ciesze :) Tylko nie wiem jak to mozliwe ze Kasia mama Patryka ustrzelila 40000 o 20 h jak u wiekszosci bylo dopiero kolo 80.

    Maugo

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasia sie pospieszyła ;)....ale później dzielnie 'polowała' i złapała !

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie! no proszę przychodziłam tu codziennie, wypatrując Ciebie po urlopie ... a jak od tego wypatrywania sobie zrobiłam krótką przerwę, to tu takie rzeczy na blogu robisz, kochana! :D
    no nic, nie zawsze w życiu się wygrywa ;D
    Gratuluję ;)
    pozdrawiam cieplutko:D

    OdpowiedzUsuń
  14. PS śliczności natworzyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. moja sytuacja taka jak E;P

    OdpowiedzUsuń
  16. hahaha,
    wlasnie chcialam to samo napisac co "E"
    przychodze na ta stronke bardzo czesto;>
    przez kilka dni - jak sie okazalo 10 dlugich dni - widzialam tylko URLOP, a jak wreszcie cos nowego sie pojawilo, to juz 2 strony nowosci i ominela mnie zabawa 40 000 haha.
    jak pech to pech:P
    ale Maugo mistrzyni, mi by sie rece pocily :P i moze i dobrze, ze nie zdazylam na strzaly bo i tak bym spudlowala haha

    pozdrawiam wszystkich
    i autorke bloga:)
    Mirabeel - ciesze sie ze moge ogladac twoje dziela:)

    Ania, annqaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)