20 maja 2008

Wróciłam ;)

Wróciłam...urlop okazał się za krótki ;) Pojechaliśmy na 10 dni do Szczecina, było fantastycznie, odwyk od netu oraz tv. Teraz powrót do pracy, realizacja zamówień oraz nadrobienie zaległości, PIF-y, kilka rzeczy na aukcje dla Patryka, upominki dla osób które dawno temu ustrzeliły
30 000 itd... dziękuje za cierpliwość i przepraszam, że tak długo musieliście czekać ...teraz czekajcie na listonosza ;)

W imieniu Patryka dziękuję Wszystkim osobom, które wyraziły chęć pomocy! Widziałam już niektóre przedmioty i jestem pod ogromnym wrażeniem! Dziewczyny jesteście wspaniałe!!
Mam nadzieję, że aukcja przyniesie spory dochód :)

Ten post jest 400 postem na tym blogu :D
Niedługo na liczniku ukaże sie liczba 40 000 :D
Bardzo Wszystkim dziękuję za zaglądanie na mojego bloga :) Dziękuję za wszystkie komentarze, maile oraz wiadomości na gg z miłymi słowami na temat mojej twórczości :*

8 komentarzy:

  1. no witam Witam!!!!
    Wczoraj już miałam pisać, że strasznie długo urlopujesz!!!!!! :)
    Mam nadzieję, że miło było, skoro tak długo nie wracałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj w Domu;) Hahaha no prawie jak w Domu;)
    Cieszę się, że miałaś okazję odpocząć! Teraz już cieszę się, że wróciłaś;)

    OdpowiedzUsuń
  3. No w końcu jesteś :)
    Dobrze, że wypoczełaś :) i naładowałas akumulatorki. Szkoda tylko, że nie powiedziałaś, że będziesz w Szczecinie, zbałamuciłabym Cię na małą kawę :)))

    P.S wysłałam już hand made na akcje PATRYK. Mam nadzieję, że się spodoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam po długiej przeriwe,fajnie ze odpoczynek sie udał,teraz pewno pełna energii i nowym pomysłów zasypiesz nas nowinkami,pozdrawiam i miło znow bedzie cos tu pooglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  5. No, jak fajnie, że juz Jesteś, brakowało mi tu Ciebie :)
    zaglądałam prawie codziennie i sprawdzałam :)
    No to można odetchnąć z ulgą, że do nas wróciłaś :D .
    Ściskam ciepło, Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. jesteście kochane! Dziękuję :*
    Iza w Szczecinie bywam dość często ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mirabeel, i dopiero teraz mi o tym mówisz?
    Gadzino jedna ;)

    W takim razie trzeba zorganizować Szczecińskie spotkanie :) Karola tez jest chętna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)