27 maja 2008

Z wiatrakami i Happy....

Kartki dostępne w:





5 komentarzy:

  1. Aga, noooo, tu się usiłuje pracować....
    urocze te wiatraczki!!!
    A różowa, słodzina, ta miękka "serwetka" miodzio!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Feria barw, która teraz zagościła w Twoich pracach jest oszałamiajaca!! Z zachwytu kręci mi się w głowie!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Od dłuższej chwili siedzę z rozdziawioną buzią oniemiała z zachwytu... Te Twoje ostatnie prace olśniewające są. Ile na nich się dzieje! Śmieciuchowo, cygańsko, barokowy przepych a jednak są takie lekkie... Jestem odurzona tą wizualną ucztą.

    OdpowiedzUsuń
  4. wiatrakowa świetna!!

    p.s. nie mogę komentować u Ciebie jako zalogowana...

    Nula

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirabeel-ja nie nadążam za Tobą. 3 dni mnie przy komputerze nie było i tyle zaległości mam w oglądaniu:)!!! Karteczki śliczne-wsje-te wyżej dla faceta również!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)