19 czerwca 2008

Opakowanie z motylami.....



6 komentarzy:

  1. Śliczne opakowanie i zawartość tez niczego sobie ;) Fajne uzycie brokatu - moze ja też zacznę robic uzytek z tego co lezy od dwóch lat w szufladzie? Piekne i inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aga, tak zapakować!!! A K to inicjał?? Wizytówka od razu jak tak ;) hehe ;)
    PIĘKNIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. i co ja mam napisać?? po raz kolejny że piękne że cudne że....nie wiem co??

    buziole :* też tęsknię!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie zapakowane a korobki miodzio:)fajnie,że znów jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. :D:D:D To cudo jest MOje! I Jest PIĘKNE, tak piękne, że stanęło w widocznym miejscu i mruga broKacikiem! Też się zastanawiam dlaczego nie używałam brokatu - pewnie dlatego, że nie wpadłam na tak świetny pomysł wkomponowania go w prace! Aga - dziękuję :*
    p.s. zawartość też super extra, ale to opakowanie przyćmiło całą pastelowość cudnych koronek!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)