10 lipca 2008

50 000 ??????

Niedawno było 40 000, nie zdążyłam nawet przygotować nagród :( Bardzo Was przepraszam i dziękuję za cierpliwość, lista wisi na ścianie i przypomina!! adresy tez mam do wszystkich więc...proszę się spodziewać niespodzianki w skrzynce już niebawem :D

Wkrótce na blogowym liczniku będzie 50 000 !! jesteście niesamowite! 50 000 wypada prawie w urodziny bloga ;) Bardzo się ciesze, że zaglądacie tutaj codziennie, że znajdujecie tutaj inspiracje, że zostawiacie takie wspaniałe komentarze!! Dziękuję za wszystkie maile i wiadomości na gg :* I za to ,że jesteście!!

Pozdrawiam wszystkie scraperki z małopolski!!! Niedawno się przeprowadziłam, mieszkam teraz daleko od Krakowa, tęsknie bardzo :(

Żeby tradycji stało się zadość będą dwie małe nagrody z okazji 50 000 na liczniku :) Przygotuję jedną dla osoby która pierwsza prześle print scr :D z 50 000 i jedną wylosuje wśród osób które zostawią komentarz pod tym postem :D Macie czas do momentu aż padnie 50 000 na liczniku.

Miłej zabawy!!


Print Scrn robimy w następujący sposób:
  • Naciskamy klawisz na klawiaturze z oznaczeniem Print Scrn, komputer wtedy zapamieta aktualny obraz wyświetlany na monitorze, czyli stan licznika na blogu
  • następnie, otwieramy nowy dokument w dowolnym programie graficznym
  • naciskamy równocześnie CTRL+V, obraz zostanie wklejony
  • zapisujemy jako plik np: jpg
  • wysyłamy jako załącznik do maila na podany niżej adres
  • Powodzenia :)

Zapraszam na letnią promocje w:

Ceny niższe o 20% !!! Promocyjne ceny tylko do 20 lipca !!!

30 komentarzy:

  1. brawo...brawo....brawo!!!

    my (małopolanki) też Cię pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to ja się zgłaszam do losowania i życzę kolejnych 50 000 000 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziekuję za to, że jesteś:))) Bo w sumie dzięki tej stronie "wciągnęło" mnie scrapowanie.
    Życzę następnych 50 000 wizyt;)

    OdpowiedzUsuń
  4. rudlis - u mnie tak samo dzięki mirabeel zaczęłam scrapować:) i bardzo dziękuję;* cieszę się że aż tyle osób odwiedziło twój blog i nadal odwiedza:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mirabelko, serdeczne gratulacje. Mam nadzieje, że szczęście się do mnie uśmiechnie i uda mi sie zostać wylosowaną.
    Całuski

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdeczne gratulacje!
    Regularnie zaglądam i zachwycam się cudeńkami które tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  7. ;*
    może i ja spróbuję. :D
    Dziękuję za to, że kto jak kto, ale Ty zawsze regularnie wstawiasz prace na bloga ;P (ja tak nie potrafię.)

    OdpowiedzUsuń
  8. choc nie małopolanka,ale można powiedzieć,ze zza miedzy też goraco pozdrawiam
    a poniewaz polować znów nie moge,bo wyjeżdżam,skrobłam tylko kilka słow
    dziekuję Ci za wszystko i za to że jesteś:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Bardzo lubię twoje prace, cieszę się, że mogę je podziwiać. Pozdrawiam i dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. 50 000 jaka suma :O gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Rzeczywiście dopiero co było 40000! Ale cóż się dziwić skoro takie śliczności;D Ja już też "przez Ciebie" zrobiłam już dwa scrapowe albumki... a obiecywałam sobie że już więcej za nowe rzeczy nie będę się brała bo nie ma czasu na spanie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. To może ja też
    Serdecznie gratuluję Ci takiej pasji i talentu. Podziwiam ludzi, którzy potrafią robić rzeczy, które spod moich palców pewnie by nigdy nie wyszły. A ten wesoły, kolorowy scrapowy blog jest jedną z nielicznych stron, które odwiedzam codziennie, a czasami i częściej. Po prostu nie umiem się powstrzymać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. 50000 jak ten licznik sie szybko kreci-zycze oby jak najwiecej osob tutaj zagladalo,podziwialo i inspiracji Ci dawalo!
    Pozdrawiam serdecznie
    Kathrin K.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agnieszko gratulacje i dzięki za inspiracje!

    OdpowiedzUsuń
  15. dołączam się do życzeń;) kolejnej pięćdziesiątki ;)))
    jola

    OdpowiedzUsuń
  16. Aga, za całokształt, za to, że jesteś tak ciepłą i cudowną osóbką, za to, że w Twojej twórczości zawsze czuć pasję i radość i za to, że potrafisz dać kuksańca i zmobilizować do działania - dziękuję:* Życzę Ci nie tyle kolejnych 50 000 na liczniku, ile jeszcze więcej energii, radochy i satysfakcji z tego co robisz! I więcej czasu dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ooooo na print screena się raczej nie załapię, ale może chociaż tu ;)
    50000 to już jest naprawdę coś :)
    życzę wytrwałości i nieustającej weny :D

    OdpowiedzUsuń
  18. wielkie gratulacje Aguś...zupełnie mnie nie dziwi, że licznik szaleje. sama wchodzę tutaj kilka razy dziennie :* bo pięknie tutaj , wesoło, kolorowo, pomysłowo, ciepło...inny świat (lepszy)

    dziekuję, ze jestes...tylko dlaczego tak daleko ??

    OdpowiedzUsuń
  19. No piękna liczba ,wielkie brawa i ukłony .
    Cieszę się ,że miałam okazje Cię osobiście poznać na kwietniowym spotkaniu w Krakowie i ufam ,że jeszcze nie jeden raz się spotkamy :-)
    Pozdrawiam serdecznie Agata

    OdpowiedzUsuń
  20. Życzę kolejnych 50 000 wizyt! Masz super prace! Gratuluję talentu! Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. no proszę Licznikbije z predkościa swiatła. Ciekawe czemu?? Ja wiem bo Twoje prace sa no poprostu rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  22. Przyjmij gratulacje i ode mnie, Twoje prace są wspaniałe. Dziękuję za pomoc i za inspiracje.

    Łowiczanka

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak okazja to ja tez oczywiście startuję,chociaż nigdy mi się nie udało nic u Ciebie wygrac to trzeba próbować prawda?:)
    Zajefajnie byłoby mieć coś od Ciebie.
    Pozdrawiam i gratuluję tylu wejść

    OdpowiedzUsuń
  24. kolejnych 50 -tek życzę i mam nadzieję,że nadal będziesz inspirowała inne początkujące;)
    to miło,ze tyyyyle osób Cię odwiedza i wciąz wraca ,wraca do Twoich prac.
    A o wiatraczek to sie jeszcze upomnę:)))
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  25. Aaaa, sporo tych cyferek :)
    To znaczy, że się podoba i chętnie się do Ciebie zagląda :)
    Kolejnych wielu setek tysięcy Aga :*

    OdpowiedzUsuń
  26. 16 osob on line niezle :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Aguś to ja się jeszcze dopisze bo jest juz 49998

    OdpowiedzUsuń
  28. gratulacje Mirabelko z okazji 50000
    kathrin k

    OdpowiedzUsuń
  29. STOP!

    Kochane jesteście!!! Tyle miłych komentarzy :* Bardzo dziekuję!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)