12 lipca 2008

50 000 !!!!!!!!!!

I stało się!!!! Niesamowite uczucia towarzyszą przy takiej zabawie :) Samej też udało mi się "upolować" 50 000. BARDZO ale to bardzo i z całego serca dziękuje Wam za to że jesteście i za udział w zabawie! Jutro będzie losowanie wśród osób które zostawiły komentarz.

Następne polowanie za 50 000 ;) ( noo chyba że...zmienię zdanie ;)
Zapraszam !




Tutaj lista pierwszych maili, zaraz potem zawiesiła się skrzynka ....


Maugo gratuluje refleksu!!! i pozdrowienia dla tego kto Cię obudził na czas ;)

Otrzymałam jeszcze maile od kilku osób :) I tak sobie myślę , że skoro następne polowanie ma być za 50 000..... to poproszę adresy od:

Adeluchny, Katarzyny, od Sylwi, Luny, Marty, Moniki oraz Eweliny pozostałe posiadam :D

12 komentarzy:

  1. Bossskaaa zabawa ja też miałam 50 000 tralallala GRATULEJSZYN Wspaniały wynik a ile zainteresowanych hihihihihih

    OdpowiedzUsuń
  2. Maugo, gratuluję szybkości, a Mirabeel dziekuję za sporą dawkę fajnych emocji!!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. JUPIIII:*:*:* mirabeel wiesz że ja cię kocham? ;* xD

    no i zapraszam na mój blog gdzie jest polowanko na 517:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję Maugo ;)

    widzę, że zainteresowanie ogromne, skoro złapałam , a nawet w pierwszej piątce mnie nie ma ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje Maugo:))))
    A mnie też się udało;) JUPI:)))
    Adrenalina u mnie podskoczyła jak było 49 999;)
    Następnych 50 000 życzę:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ewelina, poprosze o adres ( tresc posta ulegla zmianie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. co prawda już kiedyś Ci go wysyłałam, ale z przyjemnością wielką podam jeszcze raz ;D
    ale się uradowałam ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. Blisko bylo zeby byc pierwsza-sekundka nas dzielila,pozdrawiam serdecznie!
    Kathirn K

    OdpowiedzUsuń
  9. jejku ale niespodzianka
    aż serce chce mi wyskoczyć tak sie cieszę
    i jeszcze raz gratuluje tylu gości,to zank ,ze jest im tu dobrze.
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety, właśnie zobaczyłam, że też się załapałam! :D Jaka niespodzianka!!! Ogromnie się cieszę! Pozdrawiam serdecznie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach! No i przegapiłam:( Cały dzień w łóżku przeleżałam i nawet zapomniałam o polowaniu:( bu... jak ja doczekam do 50000!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)