23 lipca 2008

Ciekawostka :)

Rano w radio usłyszałam wiadomość,że do Szczecina zawinął wycieczkowiec...no nie było innej możliwości, musiałam go zobaczyć na własne oczy :D
Jak sie dowiedziałam to był to
Seven Seas Voyager, pływający pod banderą Bahamów. Statek ma 207 m długości i 28,8 m szerokości, a jego zanurzenie wynosi 7,1 m. Niestety ze względu na gabaryty, statek nie mógł zacumować przy Wałach Chrobrego :( ale przy Nabrzeżu Polskim... już odpłynął, a ja mam fotki :DD ( chociaż tyle)


Kliknij na zdjęcie , powiększy się ;)


Prawie w całej okazałości :)


Tu widok fragmentu portu, po prawej za drzewami widać wycieczkowiec

6 komentarzy:

  1. no właśnie słuchałam o nim w rmf.fm tak ciekawie opowiadali , że aż chciało się tam być
    ...ale jest ......ogromny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ha ha Na tym pierwszym zdjęiu to wygląda jak budynek a nie statek:D

    OdpowiedzUsuń
  3. wały ... ślicznie tam teraz :)

    barbarella

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromniasty!!!

    czytałam o nim na gazecie, ale na tamtych fotkach nie było widać że jest TAK ogromnych gabarytów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)