06 lipca 2008

Dla księżniczki Sabinki :)

Poproszono mnie o wykonanie pudełka dla dziewczynki, która marzy aby być księżniczką. Dla Sabinki :) mam ogromna nadzieję, że zdążyłam na czas :/ Jedna z wolontariuszek zagląda do mnie na bloga, proszę o kontakt :)

Przeraża mnie to jak wiele dzieci potrzebuje pomocy, i jak niewiele czasem potrzeba żeby wywołać uśmiech na ich twarzy. Nie pokazuję tej pracy po to żeby się chwalić że pomagam, ale po to aby zachęcić do niesienia pomocy innym, zwłaszcza dzieciom!! To wcale nie jest trudne, trzeba tylko chcieć.

Oto szkatułka na skarby, zawartość niech pozostanie tajemnicą ;)






Szkatułka to drewniane pudełko z wieczkiem oklejone papierem Nana's Nursery, ćwieki MM

13 komentarzy:

  1. Super słodkie! Sabinka na pewno będzie najszczęśliwszą księżniczką na świecie:)
    ~~Beata~~

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, książniczkowa praca!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne! Każda księżniczka chciałaby mieć takie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkowicie księżniczkowa szkatułka!!! :)I papier w wisienki!!! uroczy!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudna szkatułeczka dla małej księzniczki,napewno będzie przeszczęśliwa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. MIRABELKO, ZARAZIŁAS MNIE. Postanowiłam tez zrobić upominek dla jednej z Dziewczynek. Dziękuję za pomysł, inspiracje, za zaszczepienie checi wzięcia udziału w tej akcji spełniania marzeń.

    A szkatułka piekna :)
    Śliczna :) Taka prawdziwie "księżniczkowa".

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny prezent zrobiłaś :)
    Ciesze się, że komuś się chce pomagać (to w Tobie uwielbiam! :) bezinteresownie, za magiczny uśmiech dziecka :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziekuje Wam serdecznie!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej. Ja brałam udział w szyciu sukienki dla Sabinki. sukienka i szkatułka bardzo pasują :). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. veronikka.blox.pl7 lipca 2008 23:30

    dziekuje Wam dziewczyny za pomoc jestescie niesamowite!!! kocham Was!!!

    ja robie domek dla jej siostry to mala bohaterka bedzie dzieki niej Sabinka moze przezyc bo bedzie miala przesczzep szpiku kostnego od swojej malej siostry

    normalnie mam lzy w oczach jak o tym mysle

    trzeba pomagac z potrzeby serca trzymajmy kciuki za Sabinke bo poki co jest z nia zle :( czeka na przeszczep ale jej stan musi sie poprawic

    pozdrawiam wszytskie Dobre Duszyczki biorace udzial w spelnieniu marzenia Sabinki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)