29 lipca 2008

Księga weselna

Księga formatu A4, dodatki nawiązują do miejsca w którym odbędzie się wesele :) Za zgodą Johanny ( Bibbi) wykorzystałam jej pomysł na koło ratunkowe :) jej koło oczywiście jest o niebo ładniejsze niż moje. Uwielbiam jej twórczość i podziwiam pomysłowość, tym bardziej bardzo dziękuje za wyrażenie zgody na "skopiowanie" tego motywu :)


By courtessy of Johanna (Bibbi) i used her idea of the life belt. Her version of the life belt is much better than mine. I admire her works and creativeness, so i'm very grateful for letting me scraplift thias theme.





11 komentarzy:

  1. Ojojo jaka fantastyczna księga ;D fiuu fiuuu i koło ( no nie dziwie się że się skusiłaś na nie jest bombastik )

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, oryginalne, wyjątkowe i tyle :) Koło rewelacja, Twoje wcale nie gorsze!! :) I świetnie te inicjały posmarowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna księga,a koło rzeczywiscie jest świetnym pomysłem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta księga.Śliczna! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. znowu wróciłam sie troszke pogapić.. tak mi się u Cibie strasznie wszystko podoba.. tralalalla

    OdpowiedzUsuń
  6. piekna ta księga ,piękna ,podziwiam i podziwiam,cudna....
    a koło widziałam podobne w jakieś gazecie hobbystycznej albo ksiązce,więc jest tez troszkę nasze polskie.
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekna księga :) A te Twoje koło świetnie zrobione...i te błyszczące literki... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hai I'm Lilian from the Netherlands and I want to tell you that you have a wonderful blog and your work is beautiful.
    I'm looking always to your blog.

    regards Lilian

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)