18 lipca 2008

Minął rok!!

Witam i przepraszam za utrudnienia!
Blog w niedługim czasie zostanie uzupełniony, dziękuję za cierpliwość!
ZAPRASZAM wkrótce!




To słowa,które napisałam rok temu w pierwszym poście :)
Dzisiaj mija okrągły rok od tego dnia! 18 lipca ( właściwie to też dzień moich urodzin...tylko miesiąc inny ;))
Niesamowite jak szybko minęło... ile radości przyniosło mi to miejsce w sieci...niektórzy z Was zaglądają tutaj od samego początku, bardzo Wam dziękuję!! Dziękuje Wszystkim za komentarze, za to że jesteście, że znajdujecie czas aby zaglądać tutaj każdego dnia!! :*


(Nowa)Alinka na pewno tu też dzisiaj zajrzy....Kochana wszystkiego najlepszego!!! :*

23 komentarze:

  1. :) Gratuluję! Kolejny dzień, kolejnego roku kiedy można nacieszyć oczy Twoimi pracami:) Tylko czemu Mirabelka nam po nocach nie śpi a bloga pisze? :) Całuski i uściski z całych sił. Napewno będę tu wpadać ze dwa razy dziennie;).. no dobrze, kłamałam... więcej razy bo nie mogę się doczekać kiedy już coś nowego pokażesz;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również chciałam dołączyć się do gratulacji:))))) Wielu nowych pomysłów i inspiracji życzę oraz następnych rocznic;))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Ciebie, a dla bloga - Sto lat, sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aguś!!!! Kolejny tak, lub jeszcze bardziej, twórczych lat!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego:)
    Sądzą, że to najlepszy prezent jaki możesz otrzymać:)
    Już rok pokazujesz swoje cudowności i życzę Ci wielu wielu lat pomysłowośc i radości :D

    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. .Sto lat Sto Lat! :)
    W dniu twoich urodzin chciałabym ci podziekować za twój blog :) Wczoraj odkryłam scrapbooking, przypadkiem tu trafiłam i jestem zauroczona ślicznościami które "temi ręcami" zrobiłaś :) Zmotywowało mnie to do ruszenia własnych czterech LITER (drukowane, bo oddają ten ogrom :P ) i stworzenia czegoś własnoręcznie :) Do tej pory tylko haftowałam (nie mam praktycznie nic dla siebie w domu bo rozdaje jak leci i nie pokarze) i mam nadzieję, że coś mi wyjdzie :).
    Trzymam kciuki za twoje kolejne projekty (i za swój też, tfu, tfu :) ) i życzę wszystkiego puchatego w dniu urodzin :)

    ps. tez mam na imie Agnieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogromne gratulacje :) Życzę kolejnych lat i kolejnych, jak zwykle wspaniałych, pomysłów! Pozdrawiam serdecznie, Kasia

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa, zajrzałam, dzięki Kochana za kartkę cudną i życzenia... I kolejnych lat cudownej tutaj działalności i bytności życzę :*
    (inspiracjo Ty Nasza Cudowna :)

    No to dzisiaj świętujemy razem jak ta lala! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się czego można życzyc tak kreatywnej i kochanej osóbce :-)).....
    chyba tylko tego abyś nadal została SOBĄ - jedyna niepowtarzalną AGNIESZKĄ, a cała reszta przyjdzie bezproblemu.

    ...buziaki...

    OdpowiedzUsuń
  10. Brydzia cudnie to ujęła!
    Agnieszko - nigdy nie cofaj się i nie oglądaj wstecz, zawsze do przodu, z głową pełną pomysłów, radości z pasji, która zawładnęła Twoim serduchem! Po prostu się nie zmieniaj! Niech zmienia się świat wokół, a Ty się i tak dopasujesz :D
    A blogowi życzę aby zawsze miał tyle wspaniałych rzeczy do pokazania! Dzięki temu okienku na świat tak wiele się u Ciebie zmieniło przez ten rok - życzę Ci zatem jeszcze więcej zmian, samych pozytywnych i inspirujących do odkrywania samej siebie w tym co Tworzysz :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś gratuluje :) Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  12. mirabeel(ko) :) GRATULUJĘ:*

    Życzę nadal takiego owocnego blogowania i takich ślicznych prac, bo gdy je widzę zaczynam się ślinić przed monitorem:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję!!! Dziękuję za wszystkie życzenia!! :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. i ja się dokładam do życzeń...jeszcze wielu, ciekawych pomysłów na pracę, wytrwałości i następnych takich lat ja ten miniony roczek...buziak

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdrowia szczescia i slodyczy Katasiaczek Tobie zyczy.
    Oby wiecej twoich prac, ktore dla mnie sa ogromna inspiracja.

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje gratulacje i życzę następnych twórczych i pełnych pomysłów lat. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie :) gratulacje ! Kochana dużo weny twórczej i niekończącej sie pozytywnej energii :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za wszystkie życzenia oraz gratulacje!! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Dołączam się także do gratulacji :) I życzę wielu nowych inspirujących pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  20. a ja spóżnione życzonka tobie slę :)
    i proszę o wiecej pracek
    i duzo usmiechu na twarzy
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Przyjmij na koniec i moje gratulacje z wiadomych przyczyn jestem chyba ostatnia,ale moje życzenia płyną z głębi serca jeszcze 100 lat twórczej weny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)