23 lipca 2008

Warsztaty scrapbookingu w Szczecinie

Z przyjemnością chciałam poinformować, iż wkrótce w Centrum Hobbystycznym Decou w SZCZECINIE ( z góry przepraszam za wielkie litery, ale musiałam wyraźniej napisać) będę prowadzić warsztaty . Serdecznie zapraszam wszystkich zainteresowanych :) Zajęcia rozpoczną sie we wrześniu, będą warsztaty o różnej tematyce, a program będzie publikowany na stronie Centrum Hobbystycznego oraz na mojej stronie internetowej, która obecnie jest w budowie:)


Musze jeszcze dopisać, że spotkania w Krakowie będą nadal organizowane. Przeprowadziłam sie do Szczecina, ale Krakowa tak całkiem nie porzuciłam ;D Kiedy już się zorganizuję ze wszystkimi sprawami firmowymi, ustalimy z Karolą termin i ..... nie mogę doczekać aby Was wszystkie ponownie spotkać i uściskać!!


I jeszcze jedna nowość....to chyba już koniec fioletów..no przynajmniej na jakiś czas ;)

Serdecznie wszystkich pozdrawiam i życzę miłego dnia!


Mini albumik 15x15 z papieru MM Olivia









19 komentarzy:

  1. No oseim! Nie zapisał się mój komentarz!!! wrrr...
    Jeszcze raz:
    już dawno miałam powiedzieć, ale ciągle umykało, że prze Cibie (znaczy dzięki Tobie) polubiłam fiolety! :)
    No i widzę, ze cieszysz sie nowymi stempelkami! Ja swoim też - cudny ten zestaw! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za fioletem, ale ten albumik jest uroczy :)))
    Cieszy mnie fakt, że ędzie mi dane znowu spotkać się z Tobą w Krakowie (już nie mogę się doczekać) ;)))
    Gratuluję warsztatów scrapowych w Szczecinie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moje komentarze tez sie nie zapisują nie wiem czemu... ale chcialam napisac, ze moze w końcu i ja Cie poznam, mam nadzieje, ze moze tym czasie też bede w Szczecinie, a za jakies 2 lata juz na stałe :)
    No i Karoli dawno nie widzialam, a na takie warsztaty chętnie bym przyszła :)

    A prace, jak zwykle przepiękne, wpadam tu co dzien :)

    Barbarella

    OdpowiedzUsuń
  4. OO a ja tam kocham fiolety i albumik jest czaderski!!!! A tak między Szczecinem a Krakowem jest wioska Warszawa może kiedyś i tu zawitasz ?
    Buźka miłego dzionka ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. album śliczniutki ): a te szycia na okładce :O

    gratuluje firmowego rozwoju :* i czekam na spotkano w Krakowie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. GRATULUJĘ!!!

    już nie mogę się doczekać :-))

    załatwiać wszystkie firmowe sprawy i do Krakowa!! bo pogonię!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O, jestem bardzo ciekawa tematyki warsztatów. Może też będzie można spotkać trochę nowych osób, więcej niż na naszych dotychczasowych spotkaniach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje:)
    Mam wrażenine, że ta druga część opisu dotyczącego Krakowa, powstała po moich pytaniach:P


    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Tyle się o tym nagadałyśmy, że nie wiem co napisać :D Gratuluję Aga, cieszę się, że to Ty, że masz nowe bojowe wyzwanie i Szczecin zyska świetnego instruktora z ogromnym doświadczeniem :D
    A co do spotkania krakowskiego - 3 x TAK! :D Też się stęskniłam za pogaduchami na żywo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny ten albumik fioletowy, uwielbiam fioletowe scrapy, a tu widzę kolejny i jak najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam fiolety i to w takim odcieniu, przecudny album!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooo..to będzie okazja do kolejnego-warsztatowego spotkania szczecinianek :D

    fioletowy...mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. a ja fioletów nie lubię, ale nie mogę powiedzieć, że ten albumik mi się nie podoba - bo jest cudny !!!
    I znów Szczecin ? fiu fiu jakie zmiany ! oby na lepsze Aguś

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba skusze sie na te warsztaty ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. witam:) Tworzysz przepiękne rzeczy, wyobrażam sobie ile pracy, wysiłki (i pieniędzy:P) w to wszystko wkładasz. Też lubie scrapbooki,mam dwa,ale nie aż tak okazałe jak te Twoje :) Twój blog zainspirował mnie, pokazał wiele pomysłów na ciekawe albumu, myśle ze skorzystam z pomysłów żeby stworzyc cos nowego i niepowtarzalnego. :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)