31 lipca 2008

Rodzina nam się powiększyła ;DD

Wczoraj zamieszkał z nami malutki kociak :) Nowy domownik = nowe wyzwania scrapowe ;) Kotek ma około 8 tygodni, już się zadomowił, mały pieszczoch i towarzysz zabaw, podziela fascynację kolejką Bartka i uwielbia buszować w domku dla lalek Alicji. Korzysta z kuwety, czym mnie wprawił w osłupienie, ponieważ nikt go tego nie uczył :D Super kociak szybko zaakceptował swój nowy dom :)

Szukamy imienia dla kotki lub kocurka.....no właśnie, macie jakieś propozycje?? proszę o wpisy w komentarzach :D .... może jakiś upominek dla najlepszej propozycji przygotuję ??

Tak przy okazji napiszę, iż drobiazgi z okazji 40 000 i 50 000 są już prawie gotowe ;) schną i czekają na wysłanie. Z wyjątkiem głównej nagrody dla Maugo :)









22 komentarze:

  1. oj jaki słodziaczek:))zakochać sie w nim można:)
    a co imion to zalezy czy chłopczyk czy dziewczynka Pimpus,Łatek,Czarnulka,Gizmo,Ciamajda,
    Maja,Sisi oczywiscie to propozycje moich dziewczynek-sami zdecydujecie,pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. o rany jaki świetny kiciuś :) sama zawsze chciałam mieć kotka, ale reszta moich domowników jest przeciwna :( co do imion dla kotka to ja mam nawet sporządzona taką liste imion-bo zawsze planowałam jak nazwałabym swojego :) a więc: Farcik, Dubler, Dexter, Neo, Filemon, Kapsel, Frodo, Biszkopt, Kaszmir, Dalia, Neska, Felek, Felka, Gapcio, Narcyz, Leon, Edi, o rany mogłabym tak wymieniac i wymieniać :) uwielbiam kotki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki słoodziak :) mój kociamber nosi imię Guzik :) to adekwatne imię dla kota scraperki :D więc polecam takie samo. Może być także Prima, Rayher, Dalprint ,Embo (od Embossing), Quill (od Quilling), Magik , Brads :D( bo Ćwiek to raczej nieee)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po kolorku to EMO ^^
    Gonzo, Fju, Efler, Fitz, Lejdi, Fuks :p


    Zet

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziak! Ja miałam dwa kociambry: Juniora i Ginger zwaną Rudą, niestety Juniora już z nami nie ma. Jak się moja druga połowa zgodzi na nowego kocura planuję Stefan, Marian, Mietek albo Gustaw. Zawsze marzyło mi się nazwanie kota Kefir (no wiem że dziwny pomysł). Twój mi wygląda na Felixa (albo Felicję czyli Felę) - widać że jest szczęśliwy i na pewno szczęście przyniesie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny kociak;)
    Ja proponuję "Skrapek" albo żeńska wersja "Skrapcia"

    pozdrawiam,
    Jola

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kociak,proponuje Steward- dla kota,Lily dla kotki.:)
    Piękne sa Pani prace,dzięki Pani odkrywam świat scrapbookingu.
    Chcialabym aby moje prace byly choc w połowie takie przecudne.
    pozdrawiam i dziękuje,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm cieszę się że już nagrody masz:)

    co do imienia:P
    ja tu będę mieć dużo propozycji, bo dużo kotów miałam:)
    kiedyś miałam Filemona oraz chyba bo już tak dobrze nie pamiętam Bonifacego, może być też Alojzy:P
    mój ma na imię Garfield bo jest rudy, ale w tym wypadku gdy jest biało czarny to odpada... może Marian? zdrobnienie - Maniek, Maniuś:) mój czarny kociak tak ma
    ale gdy na niego patrzę to myślę że mogła by być też Odydlus ( jeśli często pokazuje jęzorek:P ) i Pchełek, miałam takiego kota który właśnie tak miał na imię Odydlus -Pchełek, Łatek, Łatka, Perełka, Kulka, Milka, LIZA ( miałam dwie wspaniałe kotki które tak miały na imię niestety obie zginęły na drodze i matka i córka:( ) Klaudiusz! bardzo fajne imionko dla kota:P a może kotka to Mira? od Mirabeel albo Bella:P
    a moja mama proponuje Murzynek - Murzynka albo Bambo:P bo jest prześliczny:)
    Buzek, Minister xD, Feluś, Krawat - ma białe na szyjce, Skarpetek, Skarpetka - białe skarpetki;)
    Smerfetka;P Mionka, Krzywołap, Aria, Mruczek, Sabrina, Balbinka, albo Salem - kot z serialu Sabrina:)
    Hilda, Zelda, Ronald, Hermiona, Tosia, Roksi, Ruzia, Rosia:)
    Może coś jeszcze wymyślę:)
    P.S. A może Klakier - kot Gargamela?:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczny kotecek :)
    Ja proponuję Sasza albo Saszetka

    Betsy

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki uroczy kotuś:)
    moje propozycje,
    PLAMKA, ELEGANT(przez te białe skarpetusie)LADY(czy to dziewczynka?)
    przepraszam ale muszę, bo takie słodkie ma spojrzenie aż ciarki przechodzą po ciele;> BOSKI ŻIGOLO:D(bez brzydkich skojarzeń- a dzieciom powiedz, że ujmuje serca kobiet przez swoją słodycz:D )
    albo ...
    coś w tym maluchu drzemie ukrytego gdzieś głęboko... mam wrażenie, że będzie jak James Dean -przystojnym, seksownym, aroganckim buntownikiem, więc JIMMY do niego pasuje:)
    a to, że teraz jest przymilasi to tylko pozory...mój też taki był, ale wyrósł na morderce wszystkiego co się rusza;/ u rodziców na wsi znalazł wymarzony dom, podwórko oraz ptaszki, myszki, jaszczurki, chrabąszcze, krety, ryjówki;/ ale to lepsze niż balkon na 4piętrze bloku.

    pozdrawiam,
    Ania:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodziakkkkk :) :)

    Ja proponuję Guzik, Bonzo... nie wiem czy to dziewczynka czy chłopiec ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Łapka, Nosek, Nit, Blaky/Blaki, Pix,Fiodor, Dusia, Dunia, Senek, Fenek, Felix, Charlotta, Lotta, Nina, Karla, Czarus, Czarnuś:)
    można by jeszcze długo, długo:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ma pingwinkowe ubarwienie, to może Pingwinek? :-)
    (miałam kiedyś kota o takim ubarwieniu i z racji swojej pingwinowatości nosił imię Linux - znakiem rozpoznawczym systemu linux jest pingwin ;-) )

    OdpowiedzUsuń
  14. oj miałam podobną propozycję jak p.Jola-Skrapek lub Skrapka,no cóż spóźniłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. i jak ma na imię mały/mała?

    OdpowiedzUsuń
  16. Mirabell jak ja się ciesze ;D kolejny kotek znalazł wspaniały domek. Jest piękna/piękny ! Moje propozycje imion: Bella, Lola, Mela
    dla dziewczynki znaczy kotki

    a dla kocurka : Diego,Fluffy
    ( flafi )Lucky ( laki )

    ja miałam kocurka nawywał się tak zwyczajnie Misio.. był najukochańszym zwierzakiem jakiego kiedykolwiek miałam.. tęsknie za nim bardzo.
    Mam nadzieje,że kocio bedzie zdrowy i przyspoży Wam wiele radości.

    OdpowiedzUsuń
  17. ach! śliczności:D i ma taką śliczną strzałeczkę na czółku:D Z miny to na zadziornego chłopaka wygląda;D Nazwałabym go Strzałka albo Kary (bo ma takie koniowate umaszczenie;D zwłaszcza przez tą łatkę:D)
    Teściowej kot nazywa się Melanż:D :P haha bo został znaleziony podczas imprezy na mazurach:D

    OdpowiedzUsuń
  18. "Behemot" of course ;)

    Przecudny i rozkoszny kociak :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastyczny kiciuś! A może "Gapa". Zresztą sama najlepiej wiesz jak ma na imię, jak się spojrzy na zwerzaka to samo sie jakos tak imię znajduje.
    pozrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  20. Imię dla kociaka zostało wybrane, dzieci zdecydowały ... PIPI a że kot należy do nich to nie mam nic do powiedzenia ;) Ale z Waszych propozycji spodobał mi się Kefir i Linux :D
    Rozważane były jeszcze takie propozycje:
    Basic
    Daisy
    Pink
    Polka Dots

    OdpowiedzUsuń
  21. Nice post and this mail helped me alot in my college assignement. Thanks you on your information.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)