01 lipca 2008

Zostałam zaskoczona :O

Codzienna rundka po blogach, i co widzę? Karola otrzymała wyróżnienie: " Brilliant WEB-blog" !! I sama wyróżniła niezwykłe osoby, których twórczość również podziwiam... ku mojemu zaskoczeniu na liście znalazłam mój nick!!

Karola bardzo dziękuję!! :*




Przyjmując wyróżnienie oznacza, że mam umieścić baner nagrody na blogu i sama wskazać 7 osób, których blogi zasługują według mnie na taką nagrodę. Nagrodzona osoba ma za zadanie powiadomić o tym fakcie wybrane osoby, pozostawiając komentarz na ich blogach czy stronach www.

Wybieram osoby, które maja bardzo duży wpływ na moją twórczość oraz od których wszystko się zaczęło :D :
Karola, Mia-mi, Bibbi, Ingwild, Melisa Phillips, Beatriz, Sherelle Christensen


Bardzo Wam dziękuję :*



Who gets the AWARD “Brilliant WEB-blog ? “Web sides and blogs, witch contents and designs YOU think, are especially noteworthy. Award rules are: Winner takes and uses the LOGO. Make a link to the page who gave you this award. Find at least 7 pages to give this award – (best blog design, best show of designs, whatever YOU find to be the reason why it is the most BRILIANT web page). Make links to the pages you choose. Make a comment and let them know they have been AWARDED.


I then choose to give the award to : Karola, Mia-mi, Bibbi, Ingwild, Melisa Phillips, Beatriz, Sherelle Christensen

5 komentarzy:

  1. Moje też! Zasłużone :D i Dziękuję, za całokształt :):*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję! Zaskoczona jestem i zarumieniona :D

    OdpowiedzUsuń
  3. GRATULEJSZYN !!! Wspaniałe wyróżnienie ;D
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Thank you sooo much for the award! - and for your sweet comments in my blog :)

    Have a nice day!

    Johanna

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)