11 sierpnia 2008

Bez tematu ...kartki okolicznościowe












10 komentarzy:

  1. Śliczne! Najbardziej ujęła mnie ta okrągła - ulubione kolorki mojej Córci :). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne kartki :)
    ja chciałam zameldować, że już otrzymałam upominek od Ciebie ;)

    ślicznie dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki... najbliższa memu sercu ta okrągła różowiutka... czekam na narodziny małej księżniczki.. szkoda tylko że nie swojej ale nadzieje nadal mam choć wypadam ledwie na 15% szans... buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycające są te Twoje kartki - nieustannie podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach, przepiekne, zwłaszcza ta dziewczyńska :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Często rano wpadam tu z Kawą na dobry początek Dnia!
    Teraz, choć nie jest ranek mam dla Ciebie Niespodziankę!!!!
    Zapraszam do mnie na Bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kartki, cóż mozna dodać...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)