14 sierpnia 2008

i jeszcze nominacja....

...od mojej kochanej Marioli/Marszy :)
Mariola bardzo Ci dziękuję!!


Kontynuując .... zasady kopiuję od Marioli ;)

1. Wyróżniony Blogowicz wstawia logo na swojego bloga

2. Linkuje do osoby, od której dostał nagrodę

3. Nominuje 7 kolejnych blogów w tym jeden Blog z zagranicy.

4. Wstawia linki do tych blogów

5. Zostawia wiadomość o nagrodzie na tych blogach


Nominuję:

1. Moniq
2. Nowalinka
3.Bea
4.Eight
5.Dorotus
6. Agnieszka
7. Ula


Szkoda, że można nominować tylko 7 blogów :( takich najbardziej ulubionych mam dużo więcej :)

11 komentarzy:

  1. Ach, Agnieszko, dziekuję za nominację :*
    Z Twoich rąk to zaszczyt dla mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. bravvvoooooooooooo Gratuluje Tobie Agnieszko oraz wybramym przez Ciebie babolkom! Wszystkie macie super blogi !

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguś wielkie gratulacje :*
    sama zaglądam tutaj ...często ...bardzo często :* dzień bez odwiedzin Twojego bloga ?? tak jeszcze nie było :)

    ...tymbardziej dziekuję za wyróżnienie... to wiele dla mnie znaczy

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję oczywiście :))))
    Jak najbardziej zasłużona nominacja Twoja jak i wybranych dziewczyn ;)))
    Bardzo dziekuję za odwiedzenie mojego bloga :D :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej, jak mi miło :)
    Dziękuję za nominację!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszko - jestem totalnie zaskoczona... Już sam fakt, że ostatnio nie szczędzisz mi miłych słów sprawiał, że puchłam z radości, a teraz jeszcze wyróżnienie. I choć ten fakt bardzo mnie onieśmiela, dziękuję Ci z całego serca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję ,gratuluję:)
    super blog i świetne prace a jedna juz do mnie przyleciała pocztą-dziekuję bardzo
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję ,gratuluję:)
    super blog i świetne prace a jedna juz do mnie przyleciała pocztą-dziekuję bardzo
    Monikajacka

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Agusia!!!!!!!!! Należało się Wam obu. A i pozostałe blogi przez was wyróżnione to same perełki!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)