15 września 2008

Awaria

Witam po przerwie, udostępniam bloga w takim stanie jaki udało mi się odtworzyć, są wszystkie posty i komentarze, niestety znikło wszystko pozostałe :(
Dla wyjaśnienia nastąpiła mała /duża awaria i tymczasowo straciłam serce do tego bloga :( Zastanawiałam się nad udostępnieniem bloga...bo właściwie to po co mi blog?.....

Miłego wieczoru!
P.S.
Życie jest pełne niespodzianek :) Lubicie niespodzianki? Bo ja uwielbiam :D Co z tego, że część bloga przepadła? Ja jestem nadal i robię to co kocham, moja praca jest moją pasją czy można chcieć czegoś więcej?

12 komentarzy:

  1. Aga, no!!! Brawo za odzyskanie choć części, reszta się dozbiera :)
    Nie marudź! Ja chcę Twego bloga i już!

    OdpowiedzUsuń
  2. no wlasnie nie marudz!!
    blog ma byc i koniec :P

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie tu jestem ;)
    To co się utraciło to i tak zostało w naszych sercach (przecież codziennie tu zagladamy)

    Dobrze, że Ty masz zapał do dalszej pracy:* i dzielenia się z nami :)))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. och! a już się bałam że nie będę mogła Twojego bloga oglądać.. ale na szczęście już jest :D jupi jupi! No i ma być i już;P
    całusy

    OdpowiedzUsuń
  5. Agnieszko dobrze że już jesteś!
    Nie widać mojego pisania tu wiem! Lecz nie wyobrażam sobie sieci bez Twojego Bloga;)
    Gdzie ja będę zaglądać 125(no prawie) razy dziennie w oczekiwaniu na nowości;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brawo za odzyskanie bloga i tak pozytywną postawę :)
    Jednak szkoda byłoby nie móc co jakiś czas zajrzeć aby poogladać Twoje cudownośći :))))

    OdpowiedzUsuń
  7. ufff ulżyło mi,że juz blog czynny i że będzie,bo nie wyobrażam sobie dnia bez zaglądniecia tutaj:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja nie wyobrazam sobie zycia w necie bez Ciebie, Kolezanko! Takie pieknosci dodaja skrzydel i checi do dzialania. pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Powtórzę sie oczywiście, ale muszę bo innych słów nie umiem dobrać, ja też nie wyobrażam sobie, żeby tego bloga mogło nie być.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się przyłączę do poprzedniczek. Twój blog to po prostu skrzynia ze skarbami i musi być otwarta, bo ja tu ciągle zaglądam w poszukiwaniu nowego cudeńka.
    Dziękuję za to.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  11. Aga!!!!!!!!!!!!!! Blog musi byc. Przecież odsyłam moich uczniów tutaj na podglądnie i nauke!!!!!!!! No nie możesz dzieciakom tego zabrac! Bój sie Boga ! Kobieto!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)