09 września 2008

:D

Witajcie :) melduję, że jestem, pracuję itd....w tym momencie mam dzieci chore :( i ja też już z trudem funkcjonuję, nieprzespane noce, pośpiech dają się we znaki. Mimo tego wszystkiego jest wspaniale, nie narzekam :D

Właściwie to chciałam bardzo podziękować kilku osobom za wyróżnienie mnie /mojego bloga, jest mi niezmiernie miło i bardzo mnie to motywuje do pracy.

Dziękuję serdecznie:

Beatce {która co dzień leży pod moim stołem i ze mną rozmawia ;)}
Agnieszce :* oraz Irence :*

Oraz Lunie :* i Joasi :*


Dziękuje wszystkim za to, że jesteście tutaj ze mną :*

5 komentarzy:

  1. Powodzenia i oczywiscie zdrówka dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wyróżnień ..
    :)
    Zasługujesz na nie :)

    Mogę trochę pobyć na twoim blogu?
    Ta muzyka mnie tak uspokoiła, tego potrzebowałam .. bo ostatio jest mi ciężko, tu jakoś na chwilę od tego odpoczęłam, dziękuję :)
    lece pooglądać twoje prace :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Aguśka - same dobre moce!!! :)
    niech będą z Tobą!!!!
    m.s. też włączam czasem bloga bo ładnie tu gra a siedzę na podłodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję oczywiście z kwiatami i uściskami ;D Kobieto pracująca - daj sobie czasem odetchnąć :* Uściski dla dzieci, mam nadzieję, że szybko minie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję :* i bardzo się cieszę że muzyka na blogu odpręża ;D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)