03 września 2008

Seryjnie....

Witam po krótkiej przerwie :) Poniżej wszystkie zaległe prace...teraz odpoczywam i nabieram sił na następne tajne i mniej tajne projekty ;)
Od 8 września będzie mnie mniej, ponieważ będę pracować poza moją pracownią ( czytaj poza domem) rozpoczynam współpracę z Centrum Hobbystycznym Decu :D przez kilka godzin dziennie będę w sklepie na ul. E.Plater 7c w Szczecinie....serdecznie zapraszam :) Dodatkowo rozpoczyna się nowy cykl warsztatów dla dzieci , więcej informacji na stronie Centrum Hobbystycznego Zapraszam wszystkie dzieciaki które lubią prace ręczne :)
I jeszcze muszę się pochwalić, że moja córka rozpoczęła edukacje w przedszkolu w szkole muzycznej :D Ciągle za mało czasu na wszystko...teraz będzie jeszcze mniej...wiem tylko jedno, na pewno nie będę mniej tworzyć ;)

Przy okazji zapraszam na wyzwanie:




Kartka 15x15 z okazji ślubu, zapakowana w pudełko, moje ulubione papiery Baic Grey Sugared :)
Poniższe kartki są wykonane na podstawie mapki Danielle, może ktoś pamięta o jej wyzwaniu ;) zrobiłam wtedy kartkę według jej schematu, ale to było za mało, teraz mam na koncie całą serię...





kartka 13x13, papier Basic Grey Sugared

Kartka jest dostępna w:




i jeszcze jedna kartka 13x13, papier Basic Grey Sugared


Kartka jest dostepna w :




Kartka z okazji 25-lecia , papier Basic Grey , format 13x13



Tak sobie teraz pomyślałam, że dawno nie było zabawy u mnie na blogu ;D, a do 100 000 na liczniku jeszcze daleko ;p każdy kto dzisiaj zostawi komentarz pod tym postem weźmie udział w losowaniu .... upominkiem będzie notesik kulinarny ;) Zapraszam do zabawy! im więcej komentarzy tym większa szansa na wygraną ;p Liczą się wszystkie komentarze opublikowane do godz 0:00 Anonimy zostaną wykluczone .

71 komentarzy:

  1. Aga, dużo się dzieje u Cibie!!!! Ważne, że dużo dobrego!! :)
    Zaglądałabym do Cibie!!! Ale mam za daleko ;(
    Kartki super, normalnie i Ty i NweAlinka zadziwiająco łatwo sprawiacie, że podoba mi się róż, fiolet... CZARY! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki jak zwykle śliczne:D szczególnie ta na 25-lecie:D Szkoda tylko że piszesz że Cię będzie mniej:( bu

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko jakie cuda
    a powiedz mi motyw na karteczce to skads wyciete?
    a slubny albumik miodzik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki sa boskie!!!
    no i na dodatek w moim ulubionym-różowym-kolorku :D

    OdpowiedzUsuń
  5. No to dopisałaś!!!!! Czatuję na notes!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hm, podobają mi sie te kartki ślubne ogromnie, chociaż ja chyba bym się nie zdobyła z odwagą na tyle różu :)
    Świetne są te Twoje kwadratowe karteczki na różne okazje :)

    Okropnie żałuje, że mam tak daleko do Szczecina :(
    Cieszę sie, że nie masz czasu się nudzić a jeszcze masz szansę "zarazić" innych ta pasją, zwłaszcza dzieci :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne, cudne, cudne!! Ślicznichne są te Twoje kartki! Takie dopracowane w każdym calu, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aha i zapomniałam napisać, że strasznie mi się podoba ten albumik z poprzedniej notki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze Twoje prace są cudowne:)))
    Podziwiam nie tylko Twoją pomysłowość, oryginalność, piekność i estetykę prac ale też Twoją pracowitość!!!! Kiedy Ty to wszystko robisz:)
    Gratuluję utalentowanej córki (to po mamusi pewnie;) i życzę jej powodzenia w szkole muzycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze są cudowne. Śliczne.
    Nadal Panią podziwiam i bardzo chcę się czegoś nauczyć od Pani. Jest Pani artystką:):)
    Cudownie

    OdpowiedzUsuń
  11. Mirabeelko, piękne kartki. Jak zwykle wszystkie twoje prace. Jestem pelna podziwu dla Twoich zdolności.
    Szkoda, że mniej się będziesz pojawiać, choć mam nadzieję, że pracę będziesz regularnie wstawiać (czyję, że rymuję...).
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  12. zawsze kiedy tu wchodze to mi szczęka z wrażenia opada :)
    cudowne prace :D sama bym chciała dostac taka karteczke :) ślub juz miałam, ale jeszcze są urodziny i imieniny :), moze żona podpuszcze na jedną :)

    a notesik z losowania.... powiem tylko jedno: mniam!

    OdpowiedzUsuń
  13. kartka na 25 urodziny,szkoda,że juz stara jestem,bo jest urocza

    OdpowiedzUsuń
  14. notesik kulinarny to jest coś,ostatnio mam ochotę na coś takiego,bo w zeszycie kartek juz brakuje na moje przepisy...

    OdpowiedzUsuń
  15. wpisuję się jako wierna fanka prac Mirabeel:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko piękne jak zwykle! Szczerze podziwiam - taki talent w połączeniu z pracowitością to rzadkość. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. O! Widzę, że nagrodą jest notesik kulinarny :) mniam...chociaż sama mało gotuję to wygrać TAKĄ nagrodę bardzo bym chciała :*

    OdpowiedzUsuń
  18. :)
    A przypadkiem prosiłam abyś odpoczywała?? hmmm???
    Zamęczysz sie:) wiem o jaki prezent pownnaś prosić od Mikołaja na święta:) o pomocników, małych elfików haha:) a córeczka będzie wam grać:) ciekawe jaki instrument wybierze;)

    pozdrawiam:)
    A ja gotuję i non stop myślę o takim notatniku:) więc spróbować warto.
    Ania:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Oj też spróbuję szczęścia. Może się powtórzy!
    kasiapap1

    OdpowiedzUsuń
  20. hej,
    no to ja się wkręcam do zabawy :)
    karteczki prześliczne!!!
    podziwiam Cię kobieto pracująca, ani chwili nie przestająca :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Aga ja tam się powtarzać nie będę bo wiesz co ja myślę na temat Twoich prac :) umieściłam na swoim blogu zdjęcia albumu i linka do Ciebie sporo osób pyta o namiary do Ciebie więc pewnie prac będzie jeszcze więcej. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. hm... to może i ja spróbuję, może dziś mi szczęście dopisze... prace jak zawsze śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Właśnie męczę zakładki na szaleństwo u rudlis i tak sobie pomyślałam:" nijak się one będą miały do dzieł Mirabeel, aż wstyd.." no to weszłam od razu do Ciebie żeby pocieszyć oko... :)) :* Szkoda że do Szczecina mam tak strasznie daleko..

    OdpowiedzUsuń
  24. I znowu przyszłam zachwycać się Twoimi pracami i seryjnie się wpisuję, skoro dziś mój szczęśliwy dzień to moze i tutaj mi się uda :)
    Miłego wieczoru życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  25. wpisuje się i zmykam - zadania domowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne robisz te karteczki! Te kolorki, styl i precyzja...ech :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. no to ja też czatuję, a co ;) i gratuluję zmian, bo choć pracy przybyło to widać, że wszystko się kręci i w dobrym kierunku zmierza :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nagroda to się Tobie należy za pracowitość. Czasami się zastanawiam, w którym sklepie kupujesz 25, 26, 27, 28, 29 i 30 godzinę doby, bo 24 to strasznie mało na taką ilość prac.

    OdpowiedzUsuń
  29. jak juz wspominałam kolorki cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. I strasznie podoba mi się brokat w Twoich pracach,
    i miedzy innymi dzięki Tobie mam ostatnio fioła na jego punkcie :P

    OdpowiedzUsuń
  31. Od dawna pytanie to we mnie drzemie:
    Co tak właściwie oznacza "Mirabeel" imię?

    OdpowiedzUsuń
  32. Niby pozornie głupie pytanie,
    A to mi z miejsca odpowie na nie?

    OdpowiedzUsuń
  33. Liczni uczeni rożnych odcieni
    Problem ten badali już od korzeni.
    Jeden to nawet jednej jesieni
    Zrobił skorowidz wszystkich imieni.

    OdpowiedzUsuń
  34. Z odsyłaczami
    I bibliografią,
    Tak jak to tylko uczeni potrafią!

    OdpowiedzUsuń
  35. jak ja uwielbiam to miejsce...ahhhhh
    cudownie :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Egipt uwzględnił
    I Fenicję.
    I co?
    I guzik znalazł, nie definicję.

    OdpowiedzUsuń
  37. Moja zaś definicja imienia
    Brzmi tak:
    Imię to słowna forma cienia.
    To coś, co w szczęściu czy też w biedzie
    Jak cień z człowiekiem przez życie idzie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Imię potrzebne jest, by ktosia
    Odróżnić od drugiego ktosia.
    I własnie dzięki magii imienia
    Wiemy, że ktoś jest Mirabeel lub Gienia,
    Abrakadabra lub inna Henia,
    Zoś albo Zosia.
    Bo imię wszystko określa ci,
    Nie wyłaczając płci.

    OdpowiedzUsuń
  39. Gdyby nie było imion na świecie,
    W kwiaciarniach zwiędłoby całe kwiecie!
    Któż pieniądz w kwiaty pchałby tak cenny
    Majac znajomych bezimiennych?

    OdpowiedzUsuń
  40. Być może zresztą
    (Rzecz nie stwierdzona)
    Nosiłoby się jakieś imiona.
    Takie na przykład, z jakich korzysta
    Dla dzieł swych malarz abstrakcjonista.

    OdpowiedzUsuń
  41. Jeśli zaś chodzi o moje dobre chęci
    To Abrakadabra ma je w ogóle.
    Czarodziejami bowiem bywali nawet święci
    I króle.

    :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Śliczne karteczki! Śledzę Twojego bloga już jakiś czas. I nie mogę się napatrzeć:D Śliczności tworzysz.
    A swoją drogą chciałabym mieć coś od Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń
  43. no a teraz dodać nic nie mogę...

    OdpowiedzUsuń
  44. Zadziałało,więc sobie popiszę... ;)
    1. kartka wraz z pudełkiem - cud miód osiem!!! Tagi z imionami urzekły mnie jako pierwsze!!! Okienko z datą - cudne te ramki, nie?? Rożowa kropka, ...ech, perełki na kwiatach Całość kojarzy mi się z kopertową mapką Daniel Flanders. Słusznie?

    OdpowiedzUsuń
  45. 2 kartka, cudnie zakokardkowana :) i znów ten uroczy tagulec:D

    OdpowiedzUsuń
  46. Na 3 kartce róża zyskała śliczną łodyżkę!!!! Była tak migocząca? czy ją zmigotałaś??

    OdpowiedzUsuń
  47. 4 kartka - kwiaty jak na albumach!!!Super są:)

    A w tle ładna muzyczka u Ciebie gra:D

    OdpowiedzUsuń
  48. Dziękuje Wszystkim za wszystkie słowa tutaj napisane :*
    Bea masz rację!! Miałam napisać i zapomniałam, oczywiście że te kartki są według mapki Danielle...chyba jednak muszę odpocząć...idę dopisać do posta i znikam ;) pojawię się z notesem :*

    OdpowiedzUsuń
  49. Odpoczęłam sobie bo już kolana mnie bolały ;) Krzesło mam zajęte ;) siedzę i stempluję na podłodze;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Aguśka!! Mi ta mapka do gustu przypadła strasznie :) Sama wiesz, że zrobiłam jedną kartkę dokładnie pod mapkę:D

    OdpowiedzUsuń
  51. O ja tu widzę, że tyle ludzi walczy o notes :) No cóż, jest o co walczyć. Prace Mirabeel są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  52. No do mnie się przyczepiła i wszystko teraz chyba będzie w kwadracie i koperta |lol|...żartuję ;p

    OdpowiedzUsuń
  53. Gwiazda wieczoru jeszcze nie występuje,więc kolejny raz się wpisuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Agnieszka i Dominika3 września 2008 23:15

    Witam gorąco :) Na Twojego Bloga trafiłam wczoraj poprzez bloga Marty, mamy Oliwierka. Widziałam jakie cuda tworzysz (jeszcze wszystkiego nie przejrzałam) i mam takie pytanie "na gorąco" :) czy jest szansa na stworzenie czegos wyjątkowego dla mojej Córuni na Roczek? Domyślam się, że pracy masz pewnie mase i takie rzeczy "zalatwia"sie wczesniej (heh gdybym wiedziala o Tobie wczesniej) :) no ale moze jest szansa? Prosze o odpowiedz agnieszkaszczublewska@onet.eu www.dominikaszczublewska.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. I znowu ja :)))
    Mirabeel a mnie się marzy spotkanie ponowne z Tobą ;)
    Wiem, czasu mało, ale może dałoby się zorganizować jeszcze w tym roku w Krakowie ?

    OdpowiedzUsuń
  56. ...a może dzięki notesikowi polubię gotowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  57. uuuuuu jaki szok, same brylanciki!
    Piękne te twqoje prace, rewelacyjne!!!

    OdpowiedzUsuń
  58. rudlis, ja tam noga w gotowaniu jestem, ale co tam...pare przepisów trzeba mieć gdzieś schowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. juunka, a jakże :) walka trwa - o zwiększone szanse, ale... będzie jak z tym co "6" trafił mając jeden kupon ;) BO TO SIĘ NAZYWA SZCZĘŚCIE ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. Aga, poszalałam z wpisami i idę spać:)

    OdpowiedzUsuń
  61. teraz już na osiem: DOBRANOC

    OdpowiedzUsuń
  62. bea, no co Ty sama tu mam zostać ;) może mi dotrzymasz towarzystwa :)))

    OdpowiedzUsuń
  63. Czasami szczęściu trzeba pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  64. No to już niedługo notesik będzie pokazany ....:)))
    Haloooo! Jest tu ktoś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  65. To ja już kończę i życzę Mirabeel wielu niekończących się pomysłów scrapowych :)))

    OdpowiedzUsuń
  66. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  67. No Kochana - nie odpuściłabym takiej okazji:) Jestem permanentnie członkinią Twojego Fan-clubu!

    OdpowiedzUsuń
  68. Kochane już po losowaniu ;) Dziękuję za wszystkie komentarze i przemiłe słowa:*

    OdpowiedzUsuń
  69. o była zabawa :p


    a mnie te karteczki taaaaak sie podobaja - zakochałam sie ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)