28 września 2008

Słodkie zaproszenia urodzinowe :)

Zaproszenia są dla dziewczynki i chłopczyka ;) będą wspólnie świętować.Różnią się motywem zwierzątek, do ich wykonania użyłam kompletu stempli dla dzieci oraz embossingu na gorąco (na zdjęciach efekt jest ledwo widoczny, należy kliknąć na zdjęcie aby je powiększyć) Bezbarwny tusz + dwutonowy puder "Cosmic Pink Blue"- Moon Glow, płomień świeczki to przecinek z alfabetu Basic Grey oraz żółty sypki brokat przyklejony na klej "Total Wikol" ( Magik też sie sprawdza).




20 komentarzy:

  1. Przesliczne zaproszenia!
    Masz zlote raczki :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne! Na pewno będą uroczą pamiątką!

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie super zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  4. Tyle piekności w jednym miejscu :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak miło po tak długim czasie nieobecności w necie obejrzec śliczne dopracowane dzieła!!!Pozdrawiam serdecznie -ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem pod wrażeniem. Tyle pięknych zaproszeń!Są cudne! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. słodziutkie zaproszenia, muszę w końcu tego emblosingu spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful!!! I love this idea!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne, ale kojarzą mi się ze stylem Karoli.

    OdpowiedzUsuń
  10. absolutnie rewelacyjne !! zwierzątka na torcie mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kwintesencja zaproszen dziecięcych
    najsłodsze jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)