06 września 2008

Warsztat w Centrum Hobbystyczny Decou

Dzisiaj w Centrum Hobbystycznym Decou odbyły się pierwsze tematyczne zajęcia ze scrapbookingu. Uczestniczki wykonały kartki okolicznościowe :) Panie świetnie sobie poradziły z tematem, co widać na poniższych zdjęciach, do dyspozycji miały praktyczne cały mój warsztat, poznały narzędzia i ich zastosowanie, techniki wykonania kartek....a to wszystko w przemiłej atmosferze :) Jeszcze raz dziękuję wszystkim uczestniczkom za udział!!
Zapraszam na kolejne warsztaty !:)
















Foto: Kasia Synakiewicz

7 komentarzy:

  1. Co ja widzę, powstały same piekne kartki pod okiem Mirabeel :)
    Że też ja tak daleko mam do Szczecina, eh ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje przeudanego kursu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że mogłam być uczestniczką sobotnich warsztatów.Jest Pani naprawdę dobrym i cierpliwym instruktorem a bogactwo kartek, dziurkaczy, stempli, tasiemek, tuszy jakie dla nas Pani przyniosła było przeogromne!!!aż żal było kończyć pracę z tym niepowtarzalnym bogactwem materiałów.
    Ps. Nie znalazłam nigdzie takiego zestawu stempli motylowych jakie Pani miała a szukałam:-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję!!

    Martus, dziękuje za udział w warsztatach i zapraszam na następne :D Proponuje przejrzeć ofertę sklepu www.scrapart.pl stemple silikonowe, są tam motyle ;)nie takie jakie ja mam, ale może znajdzie Pani tam coś dla siebie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace:)
    Widać, że atmosfera jest świetna:)
    A może jakieś spotkanie?

    Aha i powiedz mi :)
    co to za piosenka- bo jej już nie ma- co dziewczyna śpiewała: tu tutu tu...
    pozdrawiam,
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Aga, gratuluję udanego startu!! Miło gdy po kursie widać takie świetne efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. :* Jestem z Ciebie dumna, wiesz ? ;-)
    Już się o tym nagadałam, więc tak tylko, króciutko - GRATULACJE!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)