07 września 2008

Z okazji Ślubu :)




Papier: Basic Grey Sugared

14 komentarzy:

  1. Przepiękna ta kartka, ślicznie skomponowana i te kolorki i w ogóle...podziwiam, podziwiam, podziawiam... :)
    Zapraszam na mój blog - mam coś dla Ciebie :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Mirabeel - wiem, że otrzymujesz wiele naród i wyróżnien, Twoje prace są inspiracją nie tylko dla mnie - ale chciałam Ciebie wyróżnić dlatego zapraszam na mój blog :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, super elegancka, zjawiskowa i normalnie osiem :) Uwielbiam te twoje kwiaty wilkopłatowe ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza ogromnie i słodka z tym brokatem tu i ówdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać Twoje kartki :-) Też chcę umieć takie robić. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona i kolorystyką, i dodatkami, i kompozycją, ale przede wszystkim wykonaniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękność, a ten motyl mmm .. jak prawdziwy! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aguś to znowu ja :D

    tym razem zapraszam na małą niespodzianką do nie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Aga, dzięki tobie pokochałam brokaty!! Trudno mi sobie wyobrazić dziś jakąś Twoją pracę (z nielicznymi wyjątkami :D) bez tych błyskotek!! Daj znać wcześniej jak juz Ci się to znudzi, żebym mogła się psychicznie do zmiany przygotować...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry Pani. Prześliczne są Pani prace nie mogę się napatrzeć. Ogromnie spodobał mi się projekt albumu dla Olinka. I nasuwa mi się takie pytanie. Czy byłaby Pani w stanie znaleźć chwilkę i stworzyć dla mnie album ślubny w podobnym stylu?? chyba, że ma Pani jakieś inne koncepcje? jaka byłaby cena? prosiłabym o kontakt meilowe dycka86@poczta.fm pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Pracowita z Ciebie pszczółka ;D szkoda że Szczecin tak daleko...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za pozostawiony komentarz :)